logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jason Momoa twarzą kampanii Nuii

  PR 08.04.2024, przeczytano 435 razy
ilustracjastrzałka

Egzotyczna aura i najwyższej jakości składniki w połączeniu z przygodą – NUII ogłasza nowego ambasadora, Jasona Mamoę znanego z ról w "Aquamanie", "Grze o Tron" i "Dunie". Aktor idealnie odzwierciedla istotę i wartości, którymi kieruje się marka. Już od kwietnia rozpoczynają współpracę w myśl kampanii „Sięgnij po kolejną przygodę z Nuii”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jason-momoa-twarza-kampanii-nuii,403749,artykul.html

"Nuii", co znaczy "wielki, wspaniały" w hawajskim, jest przeznaczona dla tych, którzy marzą o odkrywaniu egzotycznych miejsc i poznawaniu niezwykłych kultur. Dlatego też, istnieje tylko jedno pytanie, które Jason może zadać, krocząc malowniczą plażą i delektując się produktami marki w reklamie promującej kampanię "Sięgnij po kolejną przygodę z Nuii" - Czy jesteś głodny przygody?

"Z radością witamy Jasona Momoę w rodzinie NUII" - mówi Joanna Wilczak, Senior Brand Manager marki "Pasja Jasona do podróży i środowiska współgra z misją naszej marki, która chce Cię zabrać w mniej znane miejsca niż codzienność, za sprawą naszych lodów. Jesteśmy podekscytowani możliwościami, jakie niesie za sobą ta współpraca i z niecierpliwością czekamy na wiele wspólnych przygód."

Kampania z Jasonem Momoą będzie widoczna w telewizji, na billboardach, w reklamie w prasie oraz online, ponadto, będzie wsparta działaniami PR oraz w mediach społecznościowych. Kampania rusza w 14 krajach, w tym we Włoszech, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Portugalii, Grecji, Bułgarii, Rumunii, Serbii i Macedonii Północnej oraz w Polsce. Wspólne działania NUII z Jasonem Momoą można śledzić na bieżąco na Instagramie marki @nuii_icecream_global oraz na Tik Toku @nuii_icecream.

NUII zobowiązuje się również wspierać projekty dotyczące bioróżnorodności w dzikich miejscach, gdzie mogą realnie wpływać życie ludzi i zwierząt, a także ich środowisko. Dlatego też, marka z dumą wspiera projekt WILDARK: Koala Rewilding Project oraz projekt NUII P.E.A.C.E w Namibii.

Za ideą kreatywną kampanii oraz produkcją stoi agencja TOAST. Reżyserem spotu reklamującego współprace jest Antoine Janssens, za media opowiada Agencja Mediowa: Universal MCCANN, zaś działania PR na rynku polskim powierzone zostały Agencji Big Picture.

linki do spotu reklamowego:

Źródło: Big Picture

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764