logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jason Momoa w przygodowej kampanii Nuii

  PR 08.05.2025, przeczytano 282 razy
ilustracjastrzałka

Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by wspólnie zaangażować się w to, co naprawdę ma znaczenie. Nową kampanią celebrują drugi rok wspólnej współpracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jason-momoa-w-przygodowej-kampanii-nuii,408702,artykul.html

Momoa, którego nie trzeba nikomu przedstawiać – od ikonicznych ról w Grze o Tron, przez Aquamana, aż po najnowszy film Minecraft: The Movie, który bije rekordy oglądalności – ponownie pojawia się jako ambasador marki Nuii. Tym razem nie tylko kusi nas do odkrywania nowych smaków, ale zabiera w podróż, która porusza serce – w duchu przygody, troski o planetę i świadomego wyboru.

Smaki, które niosą historię

 W kampanii marka Nuii, która poprzez smak zabiera w podróż po najdalszych zakątkach globu – kieruje nasz apetyt ku Australii. To stamtąd pochodzi bestsellerowy wariant z orzechami makadamia i słonym karmelem. To także miejsce, gdzie życie tysięcy koali, które należą do gatunku zagrożonego wyginięciem, zawisło na włosku. Zmiany klimatyczne, utrata siedlisk i choroby zagrażają tym wyjątkowym zwierzętom.

Marka, która inspiruje smakami z całego świata, stawia na coś więcej niż tylko kulinarną podróż. Angażuje się w realną pomoc – od finansowania badań i sprzętu po szerzenie świadomości na temat zagrożeń dla australijskiej przyrody. Od 2020 roku Nuii przekazało już ponad 1 milion złotych na rzecz ochrony koali w Australii, finansując między innymi sprzęt medyczny i rehabilitację. Ponadto okazuje wsparcie koalom w powrocie na wolność.

ilustracjastrzałka

Podróż, która ma sens

W styczniu tego roku Jason Momoa odwiedził australijski szpital dla dzikich zwierząt Currumbin Wildlife Hospital, gdzie poznał historie koali walczących o przetrwanie. Jego podróż została udokumentowana w krótkim filmie. Pokazuje on spotkanie z niesamowitym zespołem i doświadczenie prawdziwej, codziennej walki o naturę.

Najnowsza kampania z Jasonem Momoą startuje równocześnie w 14 krajach Europy, w tym we Włoszech, Grecji, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, a także w Polsce. Pojawi się w telewizji, digitalu, przestrzeniach outdoorowych oraz w mediach społecznościowych.

Aby być na bieżąco z współpracę marki z Jasonem Momoą, fani mogą śledzić @nuii_icecream_global na Instagramie lub @nuii_icecream na TikToku.

Źródło: Froneri Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764