logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jawor-Parkiet rozpoczyna współpracę z Home Sweet Home PR

  PR 04.10.2022, przeczytano 482 razy

Od października 2022 roku Home Sweet Home PR, odpowiadać będzie za działania media relations, w tym serwis prasowy, prowadzenie biura prasowego oraz interactive PR marki Jawor-Parkiet. Ponadto, do zadań agencji należeć będzie koordynacja projektów specjalnych Jawor-Parkiet, realizacja projektów z zakresu reklamy i marketingu, PR korporacyjny, a także wsparcie komunikacji z architektami i projektantami wnętrz oraz partnerami handlowymi. Klienta po stronie Home Sweet Home PR reprezentować będzie 4-osobowy zespół z Justyną Siejką i Marcinem Pobożym, partnerami zarządzającymi firmy na czele. Biuro prasowe marki Jawor-Parkiet prowadzić będzie Anna Usakiewicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jawor-parkiet-rozpoczyna-wspolprace-z-home-sweet-home-pr,397461,artykul.html

Jawor-Parkiet to polska firma rodzinna z ponad 30-letnim doświadczeniem. Jest  producentem dwuwarstwowych, gotowych podłóg drewnianych. Oferuje szeroką paletę parkietów i desek podłogowych. Siedziba firmy zlokalizowana jest w Nowym Mieście Lubawskim na Warmii i Mazurach. Produkowane tam podłogi trafiają do ponad 250 partnerskich salonów sprzedaży w całej Polsce, w tym do 13 salonów firmowych i 4 Studio Jawor-Parkiet. Firma stawia na nowoczesne wzornictwo, innowacyjność produkcji oraz dobre polskie rzemiosło i zrównoważony rozwój. Od lat współpracuje z biurami architektonicznymi, parkieciarzami oraz deweloperami. Wiosną tego roku firma wystartowała z długofalową kampanią pod hasłem „Podłogi z pazurem. Gotowe na każdą rolę w Twoim życiu”, w której występują ambasadorzy marki: Edyta i Cezary Pazurowie.

Źródło: Home Sweet Home PR

www.hshpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764