logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

JBB Bałdyga promuje ofertę grillową w kampanii digital

  PR 31.05.2023, przeczytano 397 razy
ilustracja

Wystartowała największa w historii JBB Bałdyga kampania digitalowa promująca ofertę grillową tej jednej z najpopularniejszych marek mięsnych w Polsce. Działania pod hasłem „Grilluje w całej Polsce” potrwają przez najbliższe miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jbb-baldyga-promuje-oferte-grillowa-w-kampanii-digital,400210,artykul.html

Kampania online swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę. Działania oparte są przede wszystkim na portalu YouTube oraz kampanii display w największych portalach internetowych w Polsce. Marka planuje także aktywności performance w zakresie inspiracji kulinarnych na grilla. Wszystkie te działania wspierane są przez trwającą w radiu RMF FM kampanię bazującą na spotach radiowych oraz lokowanie produktów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dodatkowo całość wspierana jest PR-owo oraz trade marketingowo przez cały czas trwania kampanii.

– Marka JBB od lat dynamicznie się rozwija zyskując sympatię kolejnych zadowolonych klientów w całym kraju I tak claim „Grilluje w całej Polsce” będący hasłem naszej największej kampanii marketingowej w historii nawiązuje wprost do głównego hasła marki JBB Bałdyga, czyli „Smakuje w całej Polsce”. A my od kilku lat bardzo mocno inwestujemy w zakresie promocji i marketingu w digital – to dla nas najważniejszy kanał komunikacji marketingowej, dzięki któremu docieramy bezpośrednio do naszych konsumentów. W ten sposób stale pracujemy nad umocnieniem wizerunku marki JBB, jako prokonsumenckiej i oferującej doskonałe wyroby, a także nad stałym wzrostem jej rozpoznawalności wśród różnych grup konsumentów. Z roku na rok widzimy wymierne efekty naszych działań co pokazuje, że obraliśmy słuszną strategię rozwoju w obszarze komunikacji marketingowej – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Yellow Crocodiles, a zakupu mediów JBB dokonało we własnym zakresie.

Źródło: Zakład Przetwórstwa Mięsnego „JBB” Import- Eksport Józef Bałdyga

www.jbb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764