logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

JBB Bałdyga rusza z wielką kampanią promującą Rollsy

  PR 02.03.2023, przeczytano 889 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania digital dla marki JBB Bałdyga skoncentrowana na jej innowacyjnej nowości – Rollsach. Jej  twarzą został MrKryha – znany influencer.  To element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2023 r. dla tego produktu. Działania mediowe połączone są z wyróżniającą się i zwiększoną ekspozycją Rollsów w halach sklepowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jbb-baldyga-rusza-z-wielka-kampania-promujaca-rollsy,399142,artykul.html

Polska, rodzinna marka JBB Bałdyga nieraz dała się już poznać polskim klientom nie tylko ze smacznej, ale także innowacyjnej strony. Nie inaczej jest teraz, bo do sprzedaży niedawno trafiły Rollsy – pyszne i zakręcone kiełbaski oferowane w dwóch wariantach – serowym i pomidorowym. W obu przypadkach to pyszne, zakręcone i soczyste kiełbaski o wysokiej mięsności. Teraz rusza szeroka kampania mediowa promująca ten produkt.

Główną osią kampanii są portale internetowe w sieci reklamowej, kampania display w mediach społecznościowych i Youtube, spoty i lokowanie produktu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz reklamy prasowe z mocnym wsparciem PR-owym. Twarzą kampanii został influencer MrKryha (Krystian Kołodziejski), którego na Youtube śledzi ponad 500 tys. użytkowników, a ponad 700 tys. na TikToku. Swój medialny debiut Rollsy zanotowały już 14 lutego na antenie TVN w programie „Dzień dobry TVN”. Znany kucharz Jasiek Kuroń przyrządził z nimi doskonałe i niestandardowe hot dogi.

– Po bardzo dobrych wynikach kampanii digital parówek Polanek, prowadzonej w 2022 roku, także dla Rollsów ten kanał promocji oceniamy jako najlepszy i najbardziej zasięgowy. Budujemy rozpoznawalność produktu i marki JBB, co skutecznie przełoży się na oczekiwaną dystrybucję i poziomy sprzedaży – zapowiada Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

Rollsy, podobnie jak parówki Polanki, będą również będzie promowane w świecie gamerów przy okazji popularnych turniejów. Pierwszy z nich, czyli „JBB Rollsy FORTNITE” rusza już 25 lutego. Będzie to zaraz kolejna wspólna akcja zrealizowana przez JBB z agencją Beloud.

Zakręcona innowacja

W przypadku Rollsów, na uwagę zwraca innowacyjna metoda produkcji, która została opatentowana, a która sprawia, że zarówno ser jak i pomidory są widoczne nie tylko na zewnątrz kiełbasek, ale także w przekroju. Rollsy idealnie komponują się z chrupiącym pieczywem. Doskonale pasują również jako element domowego hot doga z chrupiącymi warzywami i ulubionymi sosami.

– Wysoka mięsność, unikalny smak, innowacyjna i atrakcyjna forma – tak właśnie prezentują się nasze Rollsy – mówi Andrzej Kowalski. I dodaje: – Każdego roku włączamy do naszej oferty nie tylko smaczne, ale także innowacyjne produkty, które przełamują utarte schematy na rynku mięsnym, a z drugiej odpowiadają na oczekiwania klientów. Konsumenci lubią dziś bowiem eksperymentować, próbować różnych smaków oraz nowych wariantów znanych już produktów. W ten sposób stale wzmacniamy naszą pozycję jako rynkowego innowatora, który wyznacza branżowe trendy od wielu lat.

Smak i jakość wyróżnikiem JBB

Andrzej Kowalski podkreśla, przy tym że najważniejszą zaletą produktów pod marką JBB jest smak oraz przewagi konkurencyjne w kilku obszarach – od wspomnianej innowacyjności, przez bezpieczeństwo i powtarzalność produkcji, aż po gwarancję najwyższej jakości.

– Misją JBB od początku istnienia jest produkowanie i dostarczanie mięsa, wędlin i wyrobów wędliniarskich o gwarantowanej jakości i bezpieczeństwie, spełniających oczekiwania klientów oraz odpowiadającym na wymagania obowiązujących przepisów prawa żywnościowego. Podstawę zapewnienia jakości i bezpieczeństwa naszych produktów stanowi bieżąca analiza bezpieczeństwa żywności w procesie produkcyjnym, a jej potwierdzeniem są m.in. certyfikaty BRC i IFS – podsumowuje Andrzej Kowalski.

Źródło: JBB Bałdyga

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Koalicja Przeciwko Samotności z kolejną odsłoną kampanii
Agencje VML i SEC Newgate CEE stoją za kampanią Koalicja Przeciwko Samotności, której inicjatorką jest Joanna Przetakiewicz i ruch społeczny Era Nowych Kobiet. W Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego organizatorzy akcji ogłaszają kolejne działania, mające na celu edukację na temat zdrowia psychicznego mężczyzn i normalizację rozmów na temat kryzysów...
 Spark Foundry, LiquidThread i Performics z projektem dla Blika
Po sukcesie pierwszego wertykalnego serialu BLIKA, agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”. Za koncepcję i strategię mediową kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Spark Foundry. Pomysł kreatywny i realizacja serialu leży po stronie agencji...
Kampania Melt Museum: Are you f_king?
Witamy w świecie technologii fałszu, w którym kłamstwo nigdy nie było tak łatwe do stworzenia. I tak trudne do wykrycia. melt museum prezentuje swoją najnowszą instalację „FAKE.EXE”, która eksploruje granice tożsamości w rzeczywistości, gdzie fałsz i prawda przenikają się bardziej niż kiedykolwiek. Premierze towarzyszy kampania, której...
Świeże o każdej porze dnia – kampania „Piekarni w sercu Lidla”
Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek,...
Ancymony (*ancy) dla marki Kaufland
Marki lubią okrągłe liczby i potrafią sprawić, że lubią je także klienci. Kaufland ruszył z kampanią zapowiadającą wielkie otwarcie 250. marketu w Polsce. Sieć świętuje z przytupem, łącząc działania wizerunkowe z prosprzedażowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764