logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

JBB Bałdyga rusza z wielką kampanią promującą Rollsy

  PR 02.03.2023, przeczytano 812 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania digital dla marki JBB Bałdyga skoncentrowana na jej innowacyjnej nowości – Rollsach. Jej  twarzą został MrKryha – znany influencer.  To element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2023 r. dla tego produktu. Działania mediowe połączone są z wyróżniającą się i zwiększoną ekspozycją Rollsów w halach sklepowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jbb-baldyga-rusza-z-wielka-kampania-promujaca-rollsy,399142,artykul.html

Polska, rodzinna marka JBB Bałdyga nieraz dała się już poznać polskim klientom nie tylko ze smacznej, ale także innowacyjnej strony. Nie inaczej jest teraz, bo do sprzedaży niedawno trafiły Rollsy – pyszne i zakręcone kiełbaski oferowane w dwóch wariantach – serowym i pomidorowym. W obu przypadkach to pyszne, zakręcone i soczyste kiełbaski o wysokiej mięsności. Teraz rusza szeroka kampania mediowa promująca ten produkt.

Główną osią kampanii są portale internetowe w sieci reklamowej, kampania display w mediach społecznościowych i Youtube, spoty i lokowanie produktu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz reklamy prasowe z mocnym wsparciem PR-owym. Twarzą kampanii został influencer MrKryha (Krystian Kołodziejski), którego na Youtube śledzi ponad 500 tys. użytkowników, a ponad 700 tys. na TikToku. Swój medialny debiut Rollsy zanotowały już 14 lutego na antenie TVN w programie „Dzień dobry TVN”. Znany kucharz Jasiek Kuroń przyrządził z nimi doskonałe i niestandardowe hot dogi.

– Po bardzo dobrych wynikach kampanii digital parówek Polanek, prowadzonej w 2022 roku, także dla Rollsów ten kanał promocji oceniamy jako najlepszy i najbardziej zasięgowy. Budujemy rozpoznawalność produktu i marki JBB, co skutecznie przełoży się na oczekiwaną dystrybucję i poziomy sprzedaży – zapowiada Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

Rollsy, podobnie jak parówki Polanki, będą również będzie promowane w świecie gamerów przy okazji popularnych turniejów. Pierwszy z nich, czyli „JBB Rollsy FORTNITE” rusza już 25 lutego. Będzie to zaraz kolejna wspólna akcja zrealizowana przez JBB z agencją Beloud.

Zakręcona innowacja

W przypadku Rollsów, na uwagę zwraca innowacyjna metoda produkcji, która została opatentowana, a która sprawia, że zarówno ser jak i pomidory są widoczne nie tylko na zewnątrz kiełbasek, ale także w przekroju. Rollsy idealnie komponują się z chrupiącym pieczywem. Doskonale pasują również jako element domowego hot doga z chrupiącymi warzywami i ulubionymi sosami.

– Wysoka mięsność, unikalny smak, innowacyjna i atrakcyjna forma – tak właśnie prezentują się nasze Rollsy – mówi Andrzej Kowalski. I dodaje: – Każdego roku włączamy do naszej oferty nie tylko smaczne, ale także innowacyjne produkty, które przełamują utarte schematy na rynku mięsnym, a z drugiej odpowiadają na oczekiwania klientów. Konsumenci lubią dziś bowiem eksperymentować, próbować różnych smaków oraz nowych wariantów znanych już produktów. W ten sposób stale wzmacniamy naszą pozycję jako rynkowego innowatora, który wyznacza branżowe trendy od wielu lat.

Smak i jakość wyróżnikiem JBB

Andrzej Kowalski podkreśla, przy tym że najważniejszą zaletą produktów pod marką JBB jest smak oraz przewagi konkurencyjne w kilku obszarach – od wspomnianej innowacyjności, przez bezpieczeństwo i powtarzalność produkcji, aż po gwarancję najwyższej jakości.

– Misją JBB od początku istnienia jest produkowanie i dostarczanie mięsa, wędlin i wyrobów wędliniarskich o gwarantowanej jakości i bezpieczeństwie, spełniających oczekiwania klientów oraz odpowiadającym na wymagania obowiązujących przepisów prawa żywnościowego. Podstawę zapewnienia jakości i bezpieczeństwa naszych produktów stanowi bieżąca analiza bezpieczeństwa żywności w procesie produkcyjnym, a jej potwierdzeniem są m.in. certyfikaty BRC i IFS – podsumowuje Andrzej Kowalski.

Źródło: JBB Bałdyga

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764