
Pod koniec kwietnia JBB Bałdyga, jedna z najpopularniejszych marek mięsnych w Polsce, startuje z ogólnopolską kampanią marketingową 360 stopni „Grilluje w całej Polsce”. Potrwa przez najbliższe miesiące.
Kampania 360 stopni swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę. Działania oparte są na portalu YouTube. Marka planuje także aktywności performance na kanałach Tik Tok / IG / YT Shorts i YouTube w zakresie inspiracji kulinarnych na grilla. Dodatkowo, działania te otrzymają silne wsparcie PR-owe oraz trade marketingowe przez cały czas trwania kampanii.
– Hasło „Grilluje w całej Polsce” nawiązuje wprost do głównego claimu marki JBB Bałdyga, czyli „Smakuje w całej Polsce”. Podkreślamy w nich rozwój marki oraz ogólnopolski zasięg. Jednocześnie celem kampanii jest wskazanie przewag konkurencyjnych tj. innowacyjności, bezpieczeństwa produkcji oraz gwarancję jakości – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. I dodaje: – Ofertę grillową JBB Bałdyga kierujemy zarówno do lady tradycyjnej, jak i nowoczesnej. To topowe pozycje asortymentowe, takie jak kaszanki, kiszka ziemniaczana, kiełbasy wieprzowe oraz kiełbaski białe cienkie. Przygotowaliśmy także wiele nowości. Wszystkie te wyroby charakteryzuje doskonały smak, wysoka mięsność i unikalna jakość. Zadbaliśmy też o opakowania, które mają nowoczesną szatę graficzną i czytelnie komunikują wszystkie najważniejsze zalety naszych wyrobów. Część asortymentu grillowego JBB zyskała też mniejsze gramatury – idealnie dopasowane do oczekiwań młodszych konsumentów, którzy stawiają na wygodę użycia i spożycia.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Yellow Crocodiles, a zakupu mediów JBB dokonało we własnym zakresie.
Źródło: Zakład Przetwórstwa Mięsnego „JBB” Import- Eksport Józef Bałdyga