logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

JBB Bałdyga z kampanią 360°

  PR 04.09.2017, przeczytano 1177 razy
ilustracjastrzałka

JBB Bałdyga – polski producent wędlin rusza z kampanią wizerunkową. W ramach platformy komunikacyjnej „Kurpiodobre!” powstały spoty do telewizji i internetu oraz materiały BTL dla sklepów partnerskich. Na czas kampanii marka zmienia także komunikację w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jbb-baldyga-z-kampania-360%C2%B0,33608,artykul.html

Nowy claim marki „Kurpiodobre!” to połączenie dwóch wyrazów w nowe unikalne hasło, które w jednym słowie łączy pozytywną ocenę produktów JBB Bałdyga z ich rdzennie polskim pochodzeniem. Bohaterowie marki to Kurpiowie pracujący w firmie rodzinnej. Dzięki swoim cechom charakteru, jak skrupulatność, wytrwałość, czy pracowitość, wędliny przez nich wytworzone cechują się najwyższą jakością.
Marka JBB pierwszy raz podejmuje tak obszerne działania komunikacyjne. Kampania startuje we wrześniu i będzie trwać przez kolejne 4 miesiące w głównych kanałach telewizyjnych, VOD, You Tube i w social mediach.

Agencja Saatchi&Saatchi IS odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kampanii w social mediach. Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Blue 449. Kampania jest początkiem współpracy JBB Bałdyga z agencjami.

Źródło: Saatchi&Saatchi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764