logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

JBB Bałdyga z nową odsłoną kampanii „Smakuje w całej Polsce”

  PR 05.10.2023, przeczytano 326 razy
ilustracjastrzałka

7 października JBB Bałdyga startuje z kolejną odsłoną trwającej cały rok ogólnopolskiej kampanii marketingowej 360 stopni „Smakuje w całej Polsce”. Promują ją znani kucharze - bracia Budnik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jbb-baldyga-z-nowa-odslona-kampanii-_smakuje-w-calej-polsce_,401606,artykul.html

Kampania 360 swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę. Działania oparte są na wszystkich kanałach – tj. telewizji, programach specjalnych (lokowanie), radiu, digitalu, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo, działania te otrzymają wsparcie PR-owe przez cały czas trwania kampanii. Twarzami kampanii są znani polscy kucharze – Jakub i Michał Budnikowie, z którymi JBB Bałdyga testuje swoje produkty i sprawdza, w którym regionie Polski smakują najlepiej.

– Pod hasłem „Smakuje w całej Polsce” pokazujemy rozwój marki JBB Bałdyga oraz jej najważniejszą zaletę, jaką jest wyjątkowy smak produktów oraz ogólnopolski zasięg. Jednocześnie naszym celem jest wskazanie przewag konkurencyjnych tj. innowacyjności, bezpieczeństwa produkcji oraz gwarancję jakości. W komunikacji stawiamy na kanały digital oraz telewizję, a także na niestandardowe działania RTM-owe w mediach społecznościowych. Ten kierunek sprawdza się i widzimy jego przełożenie zarówno na rosnących wskaźnikach rozpoznawalności marki JBB, jak i na stale rosnącej sprzedaży – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

Źródło: JBB Bałdyga

Dodatkowe informacje:

JBB Bałdyga to polska, rodzinna firma, obecna na rynku już 30 lat. W tym czasie powstało jedno z największych, najbardziej innowacyjnych i najbezpieczniejszych przedsiębiorstw w branży mięsnej w Polsce. Do najbardziej znanych jego marek należą: JBB, Masarnia u Józefa oraz Polanki.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso: otwarcie budynku z materiałów bazujących na drewnie
Wisdome Stockholm to nowa przestrzeń dla doświadczeń naukowych, usytuowana na dziedzińcu Narodowego Muzeum Nauki i Technologii w Sztokholmie. Budynek, w którym się znajduje zaprojektowano z myślą o zastosowaniu tu konstrukcji drewnianych m.in. do wykonania pomieszczeń w kształcie łuku, o powierzchni 1325 m2. Stora Enso była głównym partnerem i dostawcą...
Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764