7 października JBB Bałdyga startuje z kolejną odsłoną trwającej cały rok ogólnopolskiej kampanii marketingowej 360 stopni „Smakuje w całej Polsce”. Promują ją znani kucharze - bracia Budnik.
Kampania 360 swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę. Działania oparte są na wszystkich kanałach – tj. telewizji, programach specjalnych (lokowanie), radiu, digitalu, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo, działania te otrzymają wsparcie PR-owe przez cały czas trwania kampanii. Twarzami kampanii są znani polscy kucharze – Jakub i Michał Budnikowie, z którymi JBB Bałdyga testuje swoje produkty i sprawdza, w którym regionie Polski smakują najlepiej.
– Pod hasłem „Smakuje w całej Polsce” pokazujemy rozwój marki JBB Bałdyga oraz jej najważniejszą zaletę, jaką jest wyjątkowy smak produktów oraz ogólnopolski zasięg. Jednocześnie naszym celem jest wskazanie przewag konkurencyjnych tj. innowacyjności, bezpieczeństwa produkcji oraz gwarancję jakości. W komunikacji stawiamy na kanały digital oraz telewizję, a także na niestandardowe działania RTM-owe w mediach społecznościowych. Ten kierunek sprawdza się i widzimy jego przełożenie zarówno na rosnących wskaźnikach rozpoznawalności marki JBB, jak i na stale rosnącej sprzedaży – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.
Źródło: JBB Bałdyga