logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

JBB odświeża Polanki

  PR 02.06.2022, przeczytano 399 razy

– Po udanym launchu parówek Polanek w 2021 roku i dobrych poziomach sprzedaży, przyszedł czas na kolejny krok w rozwoju w postaci odświeżenia opakowań – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. I dodaje, że firma chce w ten sposób jeszcze mocniej zwiększyć zasięg i skuteczniej zwiększać dystrybucję tego produktu w różnych kanałach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jbb-odswieza-polanki,396120,artykul.html

Polanki to nie tylko silna i wyróżniająca się wśród brandów parówkowych marka. To także doceniany i nagradzany produkt. Pod koniec maja Polanki oraz Hot Dog Francuski z Polanką otrzymały Produktową Nagrodę Specjalną Kolegium Redakcyjnego podczas gali konkursu Złoty Paragon. Teraz produkt zyskał jeszcze nową odsłonę w postaci odświeżonych opakowań.

– W ramach tej zmiany postawiliśmy na trzy kluczowe elementy, tj. czytelność z jasno wskazanymi benefitami produktu, efekt w postaci m.in. ryflowanego opakowania i nowoczesnej szaty graficznej oraz na komfort użycia przez konsumentów m.in. dzięki łatwemu otwarciu – tłumaczy Andrzej Kowalski, dyrektor kanału nowoczesnego JBB Bałdyga. Dodaje, że firma zadbała również o aspekty pro środowiskowe. – Stworzyliśmy też możliwie niewielkie opakowanie, które z jednej strony ułatwia przechowywanie w lodówce, a z drugiej, wykorzystuje mniej plastiku niż dotychczasowe opakowania. Wpisujemy się w ten sposób w trendy eko i „do not waste”, co z kolei idealnie odpowiada wartościom wyznawanym w JBB, którymi kierujemy się w codziennej pracy – mówi.

Czego oczekują klienci?

Z badań konsumentów wynika (Masmi dla JBB, luty 2022), że podczas zakupu parówek najważniejsze są dla nich smak, wygląd parówki oraz brak konserwantów i sztucznych dodatków.

– Wyniki te są dla nas bardzo dobre, ponieważ okazuje się, że Polanki oferują to wszystko, co najbardziej doceniają konsumenci. Nie zawierają fosforanów, glutaminianu monosodowego oraz glutenu. Charakteryzuje je delikatności i doskonały smak. To idealna propozycja zarówno na pożywne śniadanie czy kolację, jak i doskonałą przekąskę. Zarówno dla dorosłych, jak i młodszych konsumentów – ocenia Kowalski.

Cel – rozwój dystrybucji

– Liczymy, że dzięki nowej strategii marketingowo-sprzedażowej dotrzemy do jeszcze szerszego grona odbiorców zwiększając przy tym wartość sprzedaży oraz zasięg i znajomość samej marki – mówi Andrzej Kowalski. A potencjał wśród konsumentów nadal jest bardzo duży dzięki czemu segment parówkowy od lat cieszy się niezmiennie dużą popularnością. Parówki są dziś trzecią najbardziej pożądaną przez klientów kategorią wędlin, a spośród osób, które deklarują miejsce dla parówek w swoim koszyku zakupowym, aż połowa zjada je przynamniej raz w tygodniu. – Dlatego też nadal będziemy rozwijać w JBB segment parówkowy w ramach marki Polanki, będąc dla sklepów pewnym i godnym zaufania dostawcą najwyższej jakości produktów – podsumowuje dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

Źródło: Zakład Przetwórstwa Mięsnego „JBB” Import- Eksport Józef Bałdyga

www.jbb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764