logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jean Reno w świątecznym spocie PFN

  PR 20.12.2018, przeczytano 431 razy
ilustracjastrzałka

Dzielenie się opłatkiem, 12 potraw, miejsce dla niespodziewanego gościa przy wigilijnym stole i Kolędnicy – to jedne z najbardziej znanych tradycji bożonarodzeniowych w Polsce. W świątecznym spocie powstałym z inicjatywy Polskiej Fundacji Narodowej, Jean Reno wciela się w postać dziadka opowiadającego wnuczce o polskich tradycjach świątecznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jean-reno-w-swiatecznym-spocie-pfn,380592,artykul.html

Padające płatki śniegu, lekki mróz szczypiący w policzki i fascynujące historie przekazywane z pokolenia na pokolenie – Jean Reno w okolicznościowym, świątecznym nagraniu odgrywa rolę dziadka, który opowiada wnuczce o niezwykłym kraju. Mówi o polskich choinkach rozświetlonych setkami migocących światełek, tradycyjnych potrawach, lepieniu bałwana i zabawach na śniegu. Dziewczynka zamyka oczy i staje się bohaterką tej niesamowitej opowieści, z której bije ciepło tradycyjnego polskiego domu i radość domowników, celebrujących wspólne przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. Marzenie dziewczynki o znalezieniu się w centrum tych pięknych zdarzeń zostaje spełnia się, gdy pod koniec opowieści dowiaduje się od dziadka że ruszą w podróż do Polski.

– Świąteczny klip z Jeanem Reno promuje piękno polskich tradycji bożonarodzeniowych i pokazuje urodę polskich Tatr zimą. Buduje obraz naszego kraju jako pełnego rodzinnego ciepła, bogatego kulturowo, atrakcyjnego turystycznie i takiego, w którym każdy może czuć się bezpiecznie – mówi Filip Rdesiński, Prezes Zarządu Polskiej Fundacji Narodowej.

Z ramienia Polskiej Fundacji Narodowej producentem spotu jest Piotr C. Śliwowski. Spot będzie emitowany w mediach społecznościowych oraz w polskich i zagranicznych stacjach telewizyjnych.

Źródło: Polska Fundacja Narodowa

www.pfn.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM w ofercie Foxfoto
Z radością prezentujemy Państwu nowy obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM łączący klasyczny, ponadczasowy styl z najnowszymi osiągnięciami technologii optycznej.
Inauguracja „wyspy świetlnej” – AMS rozpoczyna rewitalizację wiat przystankowych w Łodzi
Wiaty przystankowe wyposażone w ładowarki do telefonów i panel cyfrowy informujący o utrudnieniach w ruchu miejskim to już nie tylko domena Krakowa i Poznania. Nowoczesna wiata pojawiła się również w Łodzi. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Jednak swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację łódzkich wiat.  Każda z...
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO
Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Iiyama wprowadza nowe 22-calowe monitory biurowe
Są to modele biurowe z matrycą ekranu IPS i VA o rozdzielczości Full HD, polecane szczególnie grafikom oraz projektantom. Występują w wersjach z lub bez Pivota i stopki z regulacją wysokości.
Bezpłatne spotkania z doświadczonymi fotografami, wywiady online oraz ciekawe wydarzenia branżowe to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na miłośników fotografii z okazji 10-lecia obecności Akademii Nikona w Polsce. Od momentu powstania w 2009 roku, w organizowanych przez Akademię Nikona kursach i warsztatach udział wzięło już ponad 15 000 uczestników....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764