logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jean Reno w świątecznym spocie PFN

  PR 20.12.2018, przeczytano 915 razy
ilustracjastrzałka

Dzielenie się opłatkiem, 12 potraw, miejsce dla niespodziewanego gościa przy wigilijnym stole i Kolędnicy – to jedne z najbardziej znanych tradycji bożonarodzeniowych w Polsce. W świątecznym spocie powstałym z inicjatywy Polskiej Fundacji Narodowej, Jean Reno wciela się w postać dziadka opowiadającego wnuczce o polskich tradycjach świątecznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jean-reno-w-swiatecznym-spocie-pfn,380592,artykul.html

Padające płatki śniegu, lekki mróz szczypiący w policzki i fascynujące historie przekazywane z pokolenia na pokolenie – Jean Reno w okolicznościowym, świątecznym nagraniu odgrywa rolę dziadka, który opowiada wnuczce o niezwykłym kraju. Mówi o polskich choinkach rozświetlonych setkami migocących światełek, tradycyjnych potrawach, lepieniu bałwana i zabawach na śniegu. Dziewczynka zamyka oczy i staje się bohaterką tej niesamowitej opowieści, z której bije ciepło tradycyjnego polskiego domu i radość domowników, celebrujących wspólne przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. Marzenie dziewczynki o znalezieniu się w centrum tych pięknych zdarzeń zostaje spełnia się, gdy pod koniec opowieści dowiaduje się od dziadka że ruszą w podróż do Polski.

– Świąteczny klip z Jeanem Reno promuje piękno polskich tradycji bożonarodzeniowych i pokazuje urodę polskich Tatr zimą. Buduje obraz naszego kraju jako pełnego rodzinnego ciepła, bogatego kulturowo, atrakcyjnego turystycznie i takiego, w którym każdy może czuć się bezpiecznie – mówi Filip Rdesiński, Prezes Zarządu Polskiej Fundacji Narodowej.

Z ramienia Polskiej Fundacji Narodowej producentem spotu jest Piotr C. Śliwowski. Spot będzie emitowany w mediach społecznościowych oraz w polskich i zagranicznych stacjach telewizyjnych.

Źródło: Polska Fundacja Narodowa

www.pfn.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764