logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jean Reno w świątecznym spocie PFN

  PR 20.12.2018, przeczytano 574 razy
ilustracjastrzałka

Dzielenie się opłatkiem, 12 potraw, miejsce dla niespodziewanego gościa przy wigilijnym stole i Kolędnicy – to jedne z najbardziej znanych tradycji bożonarodzeniowych w Polsce. W świątecznym spocie powstałym z inicjatywy Polskiej Fundacji Narodowej, Jean Reno wciela się w postać dziadka opowiadającego wnuczce o polskich tradycjach świątecznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jean-reno-w-swiatecznym-spocie-pfn,380592,artykul.html

Padające płatki śniegu, lekki mróz szczypiący w policzki i fascynujące historie przekazywane z pokolenia na pokolenie – Jean Reno w okolicznościowym, świątecznym nagraniu odgrywa rolę dziadka, który opowiada wnuczce o niezwykłym kraju. Mówi o polskich choinkach rozświetlonych setkami migocących światełek, tradycyjnych potrawach, lepieniu bałwana i zabawach na śniegu. Dziewczynka zamyka oczy i staje się bohaterką tej niesamowitej opowieści, z której bije ciepło tradycyjnego polskiego domu i radość domowników, celebrujących wspólne przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. Marzenie dziewczynki o znalezieniu się w centrum tych pięknych zdarzeń zostaje spełnia się, gdy pod koniec opowieści dowiaduje się od dziadka że ruszą w podróż do Polski.

– Świąteczny klip z Jeanem Reno promuje piękno polskich tradycji bożonarodzeniowych i pokazuje urodę polskich Tatr zimą. Buduje obraz naszego kraju jako pełnego rodzinnego ciepła, bogatego kulturowo, atrakcyjnego turystycznie i takiego, w którym każdy może czuć się bezpiecznie – mówi Filip Rdesiński, Prezes Zarządu Polskiej Fundacji Narodowej.

Z ramienia Polskiej Fundacji Narodowej producentem spotu jest Piotr C. Śliwowski. Spot będzie emitowany w mediach społecznościowych oraz w polskich i zagranicznych stacjach telewizyjnych.

Źródło: Polska Fundacja Narodowa

www.pfn.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Océ Colorado 1650 Canon złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl
Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex
Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.
Po rozwiązaniu przez Roberta Kubicę umowy z ROKiT Williams Racing, także PKN ORLEN, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, zakończy po tym sezonie współpracę sponsorską z zespołem. Koncern będzie kontynuował współpracę z zawodnikiem, pozostanie także w Formule 1 budując globalną rozpoznawalność marki.
W Integart Festiwal Druku trwa nadal!
Festiwal Druku 2019 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nasza oferta spotkała się z tak dobrym przyjęciem!
Opus B dla Gedeon-Richter
Wystartowała kampania marki Groprinosin. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764