logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jeden stand na wszystkie kampanie

  PR 08.01.2009, przeczytano 1294 razy
ilustracjastrzałka

Firma Maxibit Polska wzbogaciła swoją ofertę o 2stand - wyjątkowy stand z wymienną grafiką drukowaną dwustronnie, który łączy w jednym narzędziu zalety przenośnych systemów wystawienniczych i doskonale sprawdza się jako narzędzie POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jeden-stand-na-wszystkie-kampanie,8338,artykul.html

2stand składa się wyłącznie z trzech elementów: stopy, dzięki której zachowuje stabilność, filaru oraz rękawa z grafiką. Pomimo prostej formy i nieskomplikowanej konstrukcji przekaz prezentuje się efektownie i estetycznie. 2stand jest lekki, ale całkiem stabilny. Nie przewraca się nawet potrącony np. wózkiem sklepowym. Może stać na środku pomieszczenia, gdyż zajmuje niewiele miejsca.

Jest to wydajny i ekonomiczny stand. Można go stosować wielokrotnie, wystarczy zmienić grafikę przy kolejnej kampanii i już uzyskuje się nowy przekaz. Mimo niewielkich rozmiarów system stanowi odpowiednią przestrzeń dla optymalnej ekspozycji przekazu, który jest umieszczony na wysokości wzroku.

Szczegółowe informacje na temat 2stand można uzyskać na stronie internetowej www.reklamowcy.com.pl

Źródło: Maxibit Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764