logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jednoodsłonowe galerie w serwisach mobilnych WP

  PR 29.11.2016, przeczytano 520 razy

Większość serwisów mobilnych Wirtualnej Polski przechodzi na jednoodsłonowe galerie. Celem zmiany jest zwiększenie efektywności przychodowej oraz satysfakcji użytkowników


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jednoodslonowe-galerie-w-serwisach-mobilnych-wp,30673,artykul.html

Od kilkunastu tygodni prowadzimy testy na mobilnych wersjach serwisów takich jak WP Kobieta i WP Gwiazdy. Ich wynik jest jednoznacznie pozytywny. Testy pokazały, że efekty przejścia na jednoodsłonowe galerie przynoszą wymierne korzyści w postaci wzrostu przychodów oraz satysfakcji użytkowników. Przeglądanie galerii to łatwy i szybki dostęp do pełnych, skondensowanych treści, bez konieczności przeklikiwania się przez kolejne strony. Chcemy być jeszcze bardziej user friendly, bo to wpływa na lojalność użytkowników. Dlatego, pomimo że  w wynikach badania Gemius/PBI widać będzie spadek liczby odsłon (PV) nawet ok. 10% w skali całej Grupy Wirtualna Polska, świadomie podejmujemy ten krok.” – powiedział Adam Plona, VP Product Development w GWP.

Dla reklamodawców zmiana oznacza lepszą optymalizację kampanii emitowanych w wersjach mobilnych serwisów GWP. Wynika ona z poprawy widoczności slotów reklamowych, ruchu wyższej jakości związanego z dłuższym czasem spędzanym na stronie i większym zaangażowaniem użytkowników oraz niższego współczynnika odrzuceń.

Na jednoodsłonowe galerie przeszły już mobilne wersje serwisów WP Teleshow, WP Film, WP Gwiazdy, WP Kobieta, WP Tech, WP Opinie, WP Facet, WP Turystyka, a kolejne wdrożenia obejmą WP Wiadomości, WP Moto, WP Kuchnia, WP Sportowefakty oraz Pudelka. Cały proces zakończy się w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764