logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jedyne złoto w kategorii bankowej oraz dwa brązy dla ING na Effie Awards Poland

  PR 11.11.2022, przeczytano 334 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał aż trzy statuetki, w tym jedyne dla branży bankowej złoto. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii „Finanse” oraz dwa brązy w kategoriach „Business to business” oraz „Smart budget”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jedyne-zloto-w-kategorii-bankowej-oraz-dwa-brazy-dla-ing-na-effie-awards-poland,397940,artykul.html

Złoto w kategorii „Finanse” otrzymała kampania „Dorośliście? Dorośliśmy”, w której bank budował świadomość wśród rodziców, że nie warto odkładać samodzielności finansowej dorastających nastolatków na później. Warto się na tę samodzielność otwierać, bo im szybciej dzieci wypracują dobre nawyki w finansach, tym łatwiej będą sobie z nimi radziły w dorosłym życiu. Kampanię doceniono za błyskotliwy insight, intrygujący koncept, trafioną strategię uwzględniającą dwie grupy odbiorców kampanii: rodziców i ich nastoletnie dzieci oraz konsekwencję w doborze touchpointów.

Projekt zrealizowany we współpracy z agencjami GONG, Brain, MOSQI.TO oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

- Cieszę się, że jury dostrzegło wartość naszej kampanii "Dorośliście? Dorośliśmy" i nagrodziło złotem właśnie ten projekt. Wszystkie otrzymane nagrody to duży sukces całego zespołu ING. Jesteśmy z nich bardzo dumni ponieważ to jedne z najważniejszych na świecie nagród w branży marketingowej - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Brąz w kategorii „Business to business” otrzymała kampania „U was nie ma, że się nie da”, w której bank wspierał biznes w odbudowywaniu przedsiębiorczości, mimo że wciąż trwał lockdown. Kampanii towarzyszyły narzędzia, które pomagają firmom się rozwijać i robić swoje w biznesie, między innymi pożyczka bez prowizji oraz wsparcie księgowego za 0 zł przez 6 miesięcy.

Projekt we współpracy z agencjami GONG, Brain oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Brąz w kategorii „Smart budget” otrzymała kampania „Znajdź swoją scenę”, w której ING wspólnie z Visa zachęcał młodych ludzi, aby podążali za swoją pasją i robili swoje. Takie motywacyjne przesłanie kierowała do grupy docelowej Viki Gabor. Nastolatki doceniły współpracę marki z artystką i zaprojektowaną wspólnie z nią kartę VISA.

Projekt we współpracy z VISA i agencjami Saatchi & Saatchi, Liquid Thread i Starcom.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764