logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jedyne złoto w kategorii bankowej oraz dwa brązy dla ING na Effie Awards Poland

  PR 11.11.2022, przeczytano 690 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał aż trzy statuetki, w tym jedyne dla branży bankowej złoto. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii „Finanse” oraz dwa brązy w kategoriach „Business to business” oraz „Smart budget”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jedyne-zloto-w-kategorii-bankowej-oraz-dwa-brazy-dla-ing-na-effie-awards-poland,397940,artykul.html

Złoto w kategorii „Finanse” otrzymała kampania „Dorośliście? Dorośliśmy”, w której bank budował świadomość wśród rodziców, że nie warto odkładać samodzielności finansowej dorastających nastolatków na później. Warto się na tę samodzielność otwierać, bo im szybciej dzieci wypracują dobre nawyki w finansach, tym łatwiej będą sobie z nimi radziły w dorosłym życiu. Kampanię doceniono za błyskotliwy insight, intrygujący koncept, trafioną strategię uwzględniającą dwie grupy odbiorców kampanii: rodziców i ich nastoletnie dzieci oraz konsekwencję w doborze touchpointów.

Projekt zrealizowany we współpracy z agencjami GONG, Brain, MOSQI.TO oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

- Cieszę się, że jury dostrzegło wartość naszej kampanii "Dorośliście? Dorośliśmy" i nagrodziło złotem właśnie ten projekt. Wszystkie otrzymane nagrody to duży sukces całego zespołu ING. Jesteśmy z nich bardzo dumni ponieważ to jedne z najważniejszych na świecie nagród w branży marketingowej - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Brąz w kategorii „Business to business” otrzymała kampania „U was nie ma, że się nie da”, w której bank wspierał biznes w odbudowywaniu przedsiębiorczości, mimo że wciąż trwał lockdown. Kampanii towarzyszyły narzędzia, które pomagają firmom się rozwijać i robić swoje w biznesie, między innymi pożyczka bez prowizji oraz wsparcie księgowego za 0 zł przez 6 miesięcy.

Projekt we współpracy z agencjami GONG, Brain oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Brąz w kategorii „Smart budget” otrzymała kampania „Znajdź swoją scenę”, w której ING wspólnie z Visa zachęcał młodych ludzi, aby podążali za swoją pasją i robili swoje. Takie motywacyjne przesłanie kierowała do grupy docelowej Viki Gabor. Nastolatki doceniły współpracę marki z artystką i zaprojektowaną wspólnie z nią kartę VISA.

Projekt we współpracy z VISA i agencjami Saatchi & Saatchi, Liquid Thread i Starcom.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764