logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jedynka sponsorem programu „Nasz Nowy Dom”

  PR 14.03.2018, przeczytano 632 razy

Marka farb Jedynka została sponsorem popularnego programu telewizyjnego „Nasz Nowy Dom”. W każdym odcinku pod czujnym okiem prowadzącej Katarzyny Dowbor, remontowane będą domy osób, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. W wybranych odcinkach do gruntownych metamorfoz wykorzystane zostaną produkty z najnowszej linii farb do ścian – Jedynka Deco&Protect Zmywalna. Odcinki najnowszego sezonu można oglądać w czwartki o godz. 20.05 na antenie Polsatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jedynka-sponsorem-programu-_nasz-nowy-dom_,35796,artykul.html

- Ekipa „Naszego Nowego Domu” nie po raz pierwszy korzysta z farb Jedynka. Czas na przeprowadzenie każdego remontu jest ograniczony, dlatego tak istotne są sprawdzone i niezawodne produkty. Tym razem do odnowienia ścian wykorzystane zostaną wysokiej jakości lateksowe farby Jedynka Deco&Protect Zmywalna. Produkt ten doskonale kryje, więc ekipie będzie się łatwo i przyjemnie malowało. Rodzinie zaś farba zapewni czyste ściany na długi czas, bo powstałe zabrudzenia będzie można po prostu zmyć – mówi Marta Chowańczak, kierownik marki Jedynka.

W programie remontowane są domy rodzin z całej Polski, które zostały doświadczone przez los. Na kilka dni bohaterowie opuszczają swoje miejsce zamieszkania, a w tym czasie do akcji wkracza ekipa budowlana, by urządzić dla nich wymarzony, funkcjonalny dom. Najnowszy sezon to już 10. edycja popularnego show. Dotychczas ekipa „Naszego Nowego Domu” pomogła już przeszło 100 rodzinom. Premierowe odcinki emitowane są na głównym kanale Polsatu w czwartki o godz. 20.05, powtórki zaś w niedziele o godz. 17.45.

Źródło: Jedynka

www.farbyjedynka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764