logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Jedziemywpolskę – akcja dziennikarzy WP

  PR 14.08.2018, przeczytano 739 razy
ilustracjastrzałka

Od połowy lipca reporterzy Wirtualnej Polski są w trasie. Przez najbliższe dwa miesiące odwiedzą kilkanaście miejsc w Polsce. W ramach projektu #JedziemyWPolskę powstanie 10 reportaży. Dziennikarze napiszą je również z inicjatywy czytelników, którzy zgłoszą swoje pomysły w serwisie dziejesie.wp.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jedziemywpolske-%E2%80%93-akcja-dziennikarzy-wp,37580,artykul.html

Na co dzień większość dziennikarzy WP pracuje w dużych miastach, ale w WP nie tworzy się dziennikarstwa zza biurka. Każdego dnia redakcje są blisko ludzi. Najważniejszym pytaniem porannego kolegium jest: „Dokąd dzisiaj jedziemy?”. To od niego rozpoczęła się ogólnopolska akcja #JedziemyWPolskę.

#JedziemyWPolskę - logo akcji WP.pngW projekt zaangażowanych jest dziesięciu reporterów z redakcji WP Wiadomości oraz Money.pl, w tym m.in. Violetta Baran, Piotr Barejka, Hubert Orzechowski, Martyna Kośka. Teksty ilustrowane będą zdjęciami fotografów WP.

– W WP stawiamy na lokalne wątki, ludzkie historie, pozytywne tematy i przełamywanie stereotypów. Koncentrujemy się na miejscach spoza głównego nurtu. Tych, na które rzadko spogląda oko kamery – mówi Joanna Kocik, wydawca strony głównej WP i pomysłodawczyni akcji.

Projekt #JedziemyWPolskę podzielony jest na dwa etapy. W pierwszym opublikowane zostaną autorskie materiały dziennikarzy. W drugim, czytelnicy Wirtualnej Polski zdecydują, o czym napiszą i gdzie pojadą reporterzy WP. To oni wybiorą tematy ważne z punktu widzenia lokalnych społeczności.

Pierwszy materiał: „Rok po nawałnicy. Cmentarzysko drzew i ludzkich dusz” jest już dostępny w serwisie WP Wiadomości. Pokazuje sytuację mieszkańców Rytla rok po tragicznych nawałnicach. Wydarzeniami w Borach Tucholskich żyła cała Polska. Violetta Baran sprawdziła, jak ludzie uporali się z kataklizmem i czy władze dotrzymały złożonych w świetle kamer obietnic. W kolejnych odsłonach cyklu reportaże m.in. z Oświęcimia, Konina, Włocławka i Wielbarka.

Tematy i pomysły użytkownicy mogą zgłaszać pod adresem: www.dziejesie.wp.pl

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764