logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jedzjabłka i real-marketing marki Marwit na Instagramie

  PR 20.08.2014, przeczytano 1053 razy
ilustracjastrzałka

Zainicjowana na przełomie lipca i sierpnia „jabłkowa krucjata przeciw Putinowi” odbiła się szerokim echem w mediach społecznościowych i zaangażowała setki tysięcy internautów. Do akcji przyłączyło się wiele znanych postaci i firm, jednak szczególnie pomysłowo wykorzystała ją marka Marwit, obsługiwana przez agencję Eura7.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jedzjablka-i-real-marketing-marki-marwit-na-instagramie,22423,artykul.html

Kiedy użytkownicy zaczęli zasypywać Instagram zdjęciami z jabłkami, Marwit niezwłocznie zaczął komunikować się z nimi za pośrednictwem swojego profilu. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. A dlaczego? Odpowiedź kryje wykorzystanie Hashlovers TURBO - nowatorskiego narzędzia do monitoringu Instagramu w czasie rzeczywistym. W każdej minucie przybywało fotografii opatrzonych hashtagiem #jedzjablka bądź #jedzjabłka. Mechanizm subskrybujący aplikacji zbierał je w jedno miejsce, skąd następnie była prowadzona komunikacja. 

Wedle szacunków agencji Eura7 dzięki podjętym działaniom udało się dotrzeć do ponad 100 tysięcy osób. Marka zanotowała również przyrost followersów na Instagramie rzędu 81% - przed akcją miała ich niespełna 400, tydzień po – już ponad 720.

Źródło: Marwit

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764