logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jeep „zamienił” ulicę miasta w las z dziką górską rzeką

  PR 14.01.2015, przeczytano 826 razy
ilustracjastrzałka

Marka Jeep „wstrzymała" ruch na zwykłej ulicy Vancouver i wprawiła w zdumienie jego mieszkańców, „zabierając" nieoczekiwanie zaskoczonych kierowców na przejażdżkę po mieście zamienionym w las z dziką górską rzeką, ożywioną poprzez zaspy śnieżne, głazy, skały, piach, żwir, mech, prawdziwe jodły oraz... dwa wilki. To niepowtarzalne wydarzenie zrealizowano, by pokazać kierowcom wszechstronność oraz rzeczywiste możliwości Jeepa Cherokee.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jeep-zamienil-ulice-miasta-w-las-z-dzika-gorska-rzeka,23639,artykul.html

30-sekundowa reklama „Rzeka w mieście", która zadebiutowała na szklanym ekranie 4 stycznia br., prezentuje, w jaki sposób zwerbowano niczego niespodziewających się kierowców do testu Jeepa Cherokee - za pomocą wskazówek udzielanych im przez ich system nawigacyjny w śródmieściu Vancouver. Podążając za objazdem, wskazówki dotyczące kierunku jazdy szybko doprowadziły ich do „rzeki w mieście", a kierowcy stali się częścią rzeczywistego pokazu szerokiej gamy możliwości Jeepa Cherokee. Reklama nabiera także realistycznego wymiaru za sprawą urzekających ujęć kierowców pokonujących trasę pełną głazów i żwiru pośród rwącej rzeki, a wszystko to dzieje się nieopodal parkometrów w centrum miasta i ludzi zjeżdżających, jak co dzień rano, windami w pobliskich budynkach.

Poprzez to niepowtarzalne podejście chcieliśmy pokazać w realistycznej scenerii rzeczywiste możliwości Jeepa Cherokee", mówi Olivier Francois, Dyrektor Marketingu FCA - Global. „Więc jak to zrobić? Poprzez zorganizowanie czegoś, co jest zasadniczo wydarzeniem eksperymentalnym, podczas którego niczego niespodziewający się kierowcy są filmowani w trakcie manewrowania po ruchliwej ulicy metropolii, która została zamieniona w doskonale funkcjonującą górską rzekę i danie im możliwości samodzielnego doświadczenia możliwości Jeepa Cherokee. Nasza „Rzeka w mieście" to niestandardowe podejście do stworzenia silnego przesłania, że Jeep Cherokee potrafi dać sobie radę ze wszystkimi wyzwaniami, które mogą spotkać go w mieście".

30-sekundową reklamę „Rzeka w mieście" można oglądać na stronie www.jeep.com/cherokeedetour, na której znaleźć można także 60-sekundową wersję tego spotu oraz trzy dodatkowe produkty reklamowe (poniżej). Na stronie znajduje się także ekskluzywny film wideo z materiałami zakulisowymi oraz galeria zdjęć przedstawiających proces tworzenia reklamy „Rzeka w mieście", a także wywiady z kierowcami zabranymi na tę nieoczekiwaną przejażdżkę.

Zdjęcia do filmu „Rzeka w mieście" wykonano w okresie od 14 do 18 czerwca 2014 r. Plan filmowy został stworzony na trzy dni wcześniej przed rozpoczęciem kręcenia filmu.

Wszystko to działo się na ulicy Granville 400 w śródmieściu Vancouver w Kanadzie.

Użyte materiały to:

  • Blisko 460 000 kg głazów, skał i piachu (2 500 worków z piachem) wykorzystanych na planie do zatamowania biegu wody i stworzenia nierówności terenu.
  • Woda (niemalże 950 000 l) została wpompowana na ulicę za pomocą pomp wodnych ukrytych w alei i umieszczonych w kluczowych punktach (woda krążyła dzięki zastosowaniu zamkniętego obiegu wody przepompowującego wodę z jednego końca ulicy z powrotem na drugi. Na koniec woda została wypuszczona z ulicy do Portu Vancouver).
  • Ponad 180 00 kg śniegu - zaspy śnieżne przygotowano ze śnieżnej pokrywy i lodu do przechowywania ryb.
  • Kłody, bele, mech oraz 80 sosen ustawionych zostało wzdłuż ulicy. Drzewa zapakowano i zwrócono do szkółki, zaś głazy, żwir i inne zastosowane materiały zostały oddane do ponownego wykorzystania).
  • Na planie filmowym były także dwa żywe wilki. Oswojone wilki rasy mieszanej zostały udostępnione do filmu przez „Animal Insight for Film and TV". Na planie obecny był przedstawiciel „American Humane Association", by nadzorować, czy wilki były odpowiednio traktowane i czy przestrzegano stosownych procedur. Obserwatorzy mogli robić sobie zdjęcia ze zwierzętami.


Poza „Rzeką w mieście", obecnie pojawiły się w telewizji i są dostępne w Internecie trzy dodatkowe spoty opisujące funkcjonalność Jeepa Cherokee:

  • "Asystent parkowania tyłem i przodem" - w tym 30-sekundowym spocie nakręconym na ulicy z „rzeką" w Vancouver, Jeep oznajmia „Mamy przód i tył", koncentrując się na technologii asystenta parkowania przodem i tyłem, w którą wyposażony jest Jeep Cherokee.
  • "System ostrzegania o zagrożeniu najechania na poprzedzający pojazd" - trwający 30 sekund spot podkreślający ważny system pasywnego bezpieczeństwa, który ostrzega kierowcę przed możliwością potencjalnej kolizji.
  • "Asystent parkowania równoległego i prostopadłego" - pokazuje jednoczesne wykorzystanie technologii parkowania równoległego i prostopadłego zastosowanej w Jeepie Cherokee.

Źródło: Fiat Chrysler Automobiles

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764