logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jeloł! Lipton dzieli się optymizmem razem z Orkiestrą

  PR 10.01.2017, przeczytano 1032 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lipton po raz kolejny łączy swoje optymistyczne siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Tak jak w poprzednich latach, w sklepach pojawiły się opakowania herbaty Lipton Yellow Label z radosną i kolorową grafiką, a marka włącza się w organizację 25. Finału, którego celem jest pomoc dzieciom i seniorom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jelol%21-lipton-dzieli-sie-optymizmem-razem-z-orkiestra,31048,artykul.html

Ponadto, dzięki dobroczynnej akcji Art&Love! na aukcję Fundacji trafią wykonane przez polskich artystów obrazy, przygotowane jako interpretacja zwycięskich tekstów z konkursu Lipton Pisz&Love!

Najsilniejsza na rynku marka herbaty i najlepiej rozpoznawalna Organizacja Pożytku Publicznego po raz kolejny zostały partnerami. Tym, co je do siebie przyciąga, jest wspólny cel – zarówno Lipton, jak i WOŚP zachęcają do oderwania się od codziennego zabiegania i otworzenia się na świat. Zwrócenia uwagi na otoczenie, innych ludzi, ich potrzeby – wszystko to, o czym łatwo zapomnieć, kiedy jest się skupionym na codziennym pędzie i natłoku obowiązków.

W tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zaprasza wszystkich do wspólnego grania dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom. Lipton już po raz trzeci gra z Orkiestrą w tym szczytnym celu. Tegoroczna współpraca jest kontynuacją kampanii Jeloł!, w której, między innymi, konsumenci dzielili się swoim optymizmem w konkursach na pozytywne hasła i zdjęcia. Zgromadzony dzięki temu kapitał pozytywnej energii połączy się z otwierającym ludzkie serca brzmieniem Orkiestry.

- Od 25 lat jednoczymy Polaków wokół idei niesienia pomocy potrzebującym – mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu WOŚP – Cieszymy się ogromnym zaufaniem społecznym i dumni jesteśmy z tego, co przez minione ćwierć wieku udało nam się osiągnąć. Ogromna w tym rola także naszych partnerów, w tym marki Lipton, która konsekwentnie i od wielu lat pomaga nam podnosić standard leczenia na polskich oddziałach dziecięcych oraz dążyć do zapewnienia seniorom godnej opieki medycznej. Dziękujemy!

Na sklepowych półkach pojawiły się już finałowe opakowania herbaty Lipton Yellow Label, ozdobione sercem Orkiestry i radosną grafiką. Ich zakup wspiera Fundację WOŚP. Na zawieszkach herbat w promocyjnych opakowaniach konsumenci znajdą 100 zwycięskich, emanujących optymizmem haseł z konkursu Pisz&Love!

W akcji Art&Love zwycięskie hasła z pierwszej aktywacji Jeloł!, Pisz&Love, stały się inspiracją dla polskich artystów (m.in. Magdy Pankiewicz, Luizy Kwiatkowskiej, Kasi Boguckiej i Alka Lisa Kuli Morawskiego). Ich prace będzie można kupić na aukcjach Fundacji WOŚP. Dzieła można licytować poprzez serwis www.aukcje.wosp.org.pl, a szczegóły i bezpośrednie linki do aukcji są dostępne na www.jelolwosp.pl.

Lipton już po raz trzeci angażuje się we współpracę z WOŚP-em. To marka pełna optymizmu, która pokazuje, że w  zabieganym życiu nie należy pomijać tego, co naprawdę ważne. Przez cały rok Lipton dzielił się optymistyczną perspektywą i  nastrajał do pozytywnego przeżywania każdej chwili, m.in. poprzez takie akcje jak Pisz&Love oraz Foto&Love.  Natomiast teraz, kiedy Święta Bożego Narodzenia nastrajają wszystkich do dzielenia się z innymi, chcemy przystanąć, aby w ten liptonowy, radosny i optymistyczny sposób pomóc innym, wspierając kolejny Wielki Finał WOŚP – mówi Beata Pijanowska, Brand Manager marki Lipton.

Za pomysł i realizację aktywacji, od początku współpracy Lipton i WOŚP odpowiada agencja reklamowa Advalue. Advalue jest również autorem konceptu kreatywnego Jeloł! i realizuje pozostałe aktywności marki Lipton w tym roku.

Źródło: Lipton

www.lipton.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764