logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jeremy Clarkson reklamuje „Mercedesa” na liniach Emirates

  PR 20.11.2017, przeczytano 600 razy
ilustracjastrzałka

Linie Emirates zaprezentowały wnętrza swoich samolotów Boeing 777 w całkowicie nowej odsłonie, w tym nowe prywatne kabiny w klasie pierwszej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jeremy-clarkson-reklamuje-_mercedesa_-na-liniach-emirates,34534,artykul.html

Całkowicie zamknięte pomieszczenia oferują ponad 3,5 m2 przestrzeni osobistej w układzie 1-1-1. Najnowszy produkt w klasie pierwszej Emirates nawiązuje do myśli technicznej towarzyszącej budowie samochodów Mercedes-Benz klasy S. Ze współpracy zrodziło się kilka pomysłów na elementy wystroju w prywatnej kabinie, w tym miękkie skórzane fotele, nowoczesna deska do sterowania czy regulowane oświetlenie.

Rozszerzając współpracę poza pokład samolotu, Mercedes-Benz udostępnił liniom Emirates flotę samochodów klasy S w ramach bezpłatnej usługi szoferskiej przewoźnika. W ten sposób pasażerowie klasy pierwszej Emirates przylatujący do Zjednoczonych Emiratów Arabskich lub wyruszający stamtąd spędzą całą podróż we wnętrzu auta Mercedes-Benz klasy S.

W ślad za prezentacją nowych kabin w swoich Boeingach 777, linie ogłosiły także premierę swojej najnowszej kampanii reklamowej, w której udział wziął Jeremy Clakrson, ekspert motoryzacyjny i osobowość telewizyjna.

Źródło: Emirates

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764