logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jeremy Sochan w kampanii 4move

  PR 26.04.2024, przeczytano 1517 razy
ilustracjastrzałka

Jeremy Sochan i FoodCare kontynuują owocną współpracę przy promocji marki 4MOVE. Tej wiosny polska gwiazda NBA i producent napojów izotonicznych podają piłkę jeszcze dalej w kampanii pod hasłem: „Now it's your move to write your own story”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jeremy-sochan-w-kampanii-4move,404029,artykul.html

Marka 4MOVE od lat wspiera najlepszych sportowców i dostarcza produkty osobom ceniącym aktywny i zdrowy styl życia. W tym sezonie polska gwiazda NBA – Jeremy Sochan, wspólnie z 4MOVE, chcą inspirować innych do podejmowania wyzwań, przełamywania ograniczeń i tworzenia własnych, osobistych i wyjątkowych historii. Główny przekaz kampanii wyraża hasło: „Now it's your move to write your own story”.
 
Jesteśmy dumni z faktu, że Jeremy Sochan zaufał marce 4MOVE, która łączy wszystkich pasjonatów sportu, sięgających wyłącznie po sprawdzone produkty. W kampanii 4MOVE z przyjemnością oglądamy Jeremiego na boisku, dlatego też mocno trzymamy kciuki za jego szybki powrót do zdrowia. Z wielkimi nadziejami czekamy na występy naszego ambasadora w narodowych barwach – zaznacza Wiesław Włodarski, właściciel FoodCare.

Jeremy Sochan ma za sobą drugi sezon w najlepszej koszykarskiej lidze świata. Obecnie 20-latek powraca do zdrowia po urazie, a jego kolejnym celem jest gra w turnieju kwalifikacyjnym do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Do momentu odniesienia urazu Polak pojawił się na parkiecie we wszystkich meczach San Antonio Spurs. Drugi rok z rzędu wziął też udział w starciu najlepszych młodych zawodników ligi podczas weekendu gwiazd NBA.

Wizerunek Jeremiego Sochana znalazł się na wszystkich napojach 4MOVE dostępnych w polskich i zagranicznych sklepach. Kampania „Now it's your move" realizowana jest poprzez kreacje DOOH i OOH, reklamę telewizyjną oraz działania w mediach społecznościowych.

Zaangażowanie Jeremiego Sochana wpisuje się w wieloletnią strategię współpracy marki z największymi gwiazdami i ikonami współczesnego sportu. Do tej pory produkty firmy FoodCare promowali, m.in.: Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica czy Łukasz Podolski. FoodCare był też sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Borussii Dortmund. Twarzą 4MOVE był również inny polski koszykarz NBA Marcin Gortat.

Źródło: FoodCare

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

A nie mogli poczekać, aż Sochan coś osiągnie?
Cokolwiek...?

avatar użytkownika
,

FoodCare traktuje udział w tej kampanii jako formę nagrody za osiągnięcia sportowe? Szlachetnie!  

avatar użytkownika
,

Osiągnięcia, realne, dają rozpoznawalność.
Rozpoznawalność daje szansę, że ktoś się nabierze i kupi przekonany twarzą celebryty.
  

avatar użytkownika
,

Pół tysiąca odsłon tej notki w pół miesiąca to wynik, który nie potwierdza Twoich obaw. Ponadstandardowe zainteresowanie materiał ten zawdzięcza prawdopodobnie nazwisku Jeremy Sochan zawartemu w tytule.  

avatar użytkownika
,

Odświeżeń.
Twój licznik liczy odświeżenia.
  

avatar użytkownika
,

Myślisz że są ludzie wracający wielokrotnie do tego materiału? To pewnie dlatego, że Jeremy Sochan nie robi na nich żadnego wrażenia i jako taki jest nieskutecznym argumentem w komunikacji marketingowej?  

avatar użytkownika
,

Różnica nie polega na tym czy ktoś wraca czy nie.
Ale jeśli dobrze się czujesz licząc odświeżenia jako odsłony, to dobrze. Dobrze jest mieć dobre samopoczucie.
  

avatar użytkownika
,

Tak miara jest przyjęta w branży internetowej. Wynika to z uwarunkowań technicznych, a stosując ją bierze się poprawkę na związane z nią niedoskonałości. Więc Ty z kolei nie musisz się niepotrzebnie martwić. I w ten sposób wszyscy możemy mieć dobre samopoczucie.   

avatar użytkownika
,

Mnie ludzie liczący odświeżenia jako odsłony tylko śmieszą.  

avatar użytkownika
,

OK, od jutra zaczniemy je liczyć jako zasłony.  

avatar użytkownika
,

I ta maniera głuptackiego żartowania...
Licz odświeżenia. WP ma nowy budżet na akwizycje.
  

avatar użytkownika
,

A poklikasz nam jeszcze trochę?  

avatar użytkownika
,

Poklikałem. Powinno dojść ze 50.  

avatar użytkownika
,

Tylko pamiętaj, że z tego tysiąca 500 to moje F5.  

avatar użytkownika
,

Z całym szacunkiem, ale nie jesteś Sochanem.  

avatar użytkownika
,

A jednak odpowiadam za 500 odświeżeń tego materiału.
No dobra, dorzucę jeszcze setkę albo dwie.
  

avatar użytkownika
,

Łącznie będzie jakoś 750.  

avatar użytkownika
,

Ty z tych, co liczą odświeżenia?  

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764