logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jeroen Lenssinck w kreacji S4

  PR 27.12.2009, przeczytano 1723 razy
ilustracjastrzałka

Do działu kreacji Agencji Reklamowej S4 dołączył Jeroen Lenssinck, który zajął stanowisko creative group head.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jeroen-lenssinck-w-kreacji-s4,10004,artykul.html

Jeroen Lenssinck ma bogate doświadczenie zawodowe, które zdobył współpracując z takimi agencjami jak: McCann-Erickson Poland, Kennedy Janssen Nowicki, The Sign of Design oraz Euro RSCG Poland. Przez kilka lat pracował również jako niezależny konsultant i designer. Wśród marek, dla których tworzył projekty znalazły się m.in. Bacardi – Martini, Canal+, Citroën, Coca-Cola, Credit Suisse, Danone, Heineken, Ikea, Link4, Nationale Nederlanden, Peugeot, Pekao SA i Simplus.

Projekty, przy których powstaniu pracował, były wielokrotnie nagradzane – na jego koncie znajduje się m.in. brązowe Effie za kampanię dla Simplus.

Jeroen jest absolwentem historii na Rijks Universiteit Utrecht oraz Art Academy of 's Hertogenbosch.

W S4 będzie odpowiadał przede wszystkim za działania dla Praktikera, kierując dedykowanym zespołem kreatywnym.

Dział kreacji S4 prowadzony jest przez Norberta Wawro – creative directora oraz Dariusza Chwieruta – creative executive directora.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach,...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764