logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jerzy Ciszewski komentuje audyt agencji PR przeprowadzony przez ZFPR

   13.06.2011, przeczytano 1187 razy

Związek Firm Public Relations zlecił i opublikował pierwszy w historii raport na temat przychodów agencji członkowskich. Raport został wykonany przez firmę KPMG Audyt. Zestawienie zawiera dane o przychodach, klientach, liczbie pracowników i zdobytych przez agencje nagrodach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jerzy-ciszewski-komentuje-audyt-agencji-pr-przeprowadzony-przez-zfpr,12706,artykul.html

Prezes agencji Ciszewski Public Relations uzasadnia potrzebę stworzenia raportu, stwierdzając:
''Środowisko agencyjne musi mieć szansę, aby raz w roku określić stopień rozwoju biznesowego - swój oraz konkurencji. Taki ''spis z natury'' przydaje się także potencjalnym klientom''.

Według raportu, największe przychody w 2010 roku osiągnęła agencja Partner of Promotion - zarobiła 12,3 mln zł. W pierwszej piątce znalazły się ponadto firmy: Euro RSCG Sensors (11,7 mln), Profile (11 mln), Ciszewski Public Relations (11 mln), Hill & Knowlton Poland (10,9 mln). Spośród zweryfikowanych firm, największy wzrost przychodów w stosunku do 2009 roku miały: NBS Communications (144 proc., wzrost o 5,2 mln), Magnifico (103 proc., wzrost o 2,4 mln) i Ciszewski Public Relations (82 proc., wzrost o blisko 5 mln).

Informacje o przychodach zostały zweryfikowane przez audytora na podstawie deklaracji PIT, CIT lub bilansu zysków i strat, a liczba pracowników etatowych na podstawie deklaracji ZUS.

Jerzy Ciszewski komentując audyt stawia pytania dotyczące najważniejszych zagadnień ujętych w rankingu. Z całą wypowiedzią zapoznać się można na blogu Jerzego Ciszewskiego: www.ciszewskiblog.pl.

Źródło: Ciszewski PR
www.ciszewskiblog.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764