logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jerzy Ciszewski laureatem PRotona 2012

  PR 23.05.2012, przeczytano 1183 razy
ilustracja

Po raz szósty wręczone zostały nagrody w jednym z najważniejszych konkursów polskiej branży public relations – PRotony 2012. Laureatem w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskiej” został Jerzy Ciszewski, Prezes MSLGROUP Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jerzy-ciszewski-laureatem-protona-2012,15616,artykul.html

Nazwiska nagrodzonych ogłoszono podczas uroczystej gali, która odbyła się 21 maja 2012 roku w Teatrze Kamienica. Wyboru zwycięzców spośród ponad 130 zgłoszeń w pięciu kategoriach dokonało jury złożone z blisko dwustu członków Akademii Ekspertów Public Relations. Jerzy Ciszewski odebrał wyróżnienie z rąk Ryszarda Solskiego, Prezesa Solski Burson-Marsteller, jednego z laureatów zeszłorocznej edycji konkursu.

Jestem szczęśliwy, iż po prawie 20 latach pracy w public relations zostałem uhonorowany tak prestiżową nagrodą. Z jednej strony traktuję ją jako gest wobec mojej osoby. Z drugiej jako podsumowanie, a także wyraz uznania dla pracy wszystkich moich partnerów i współpracowników. Bez ich entuzjazmu, ambicji, zaangażowania, oddania firmie i klientom nie byłoby tego wszystkiego dobrego, co od dłuższego czasu otacza mnie w moim życiu zawodowym – mówi Jerzy Ciszewski, Prezes MSLGROUP Poland.

Jerzy Ciszewski to specjalista w doradztwie strategicznym, zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi oraz komunikacji korporacyjnej i marketingu sportowym, od niemal 20 lat związany z branżą public relations. Na początku lat 90. założył jedną z pierwszych na polskim rynku agencji – Ciszewski PR. W latach 2004-2005 pełnił funkcję Głównego Doradcy premiera Marka Belki w Kancelarii prezesa Rady Ministrów. W 2005 objął stanowisko podsekretarza, a następnie sekretarza stanu w Ministerstwie Sportu. Uczestniczył również w przygotowaniu wspólnego projektu Polski i Ukrainy dotyczącego EURO 2012. Od grudnia 2011, po przyłączeniu Grupy Ciszewski do międzynarodowej Grupy Publicis, pełni funkcję Prezesa MSLGROUP Poland.

Cieszę się, że kierowana przeze mnie organizacja zmienia się w błyskawicznym tempie, dostosowując się do potrzeb współczesnego rynku. Nieocenioną rolę w tym procesie mają Basia Sołtysińska, Sebastian Hejnowski, Paweł Tomczuk oraz inni moi towarzysze pracy. Wiem, że nadal będziemy wspólnie rozwijać nasze firmy, kształtować rynek public relations i pozytywne zachowania w środowisku biznesowym – dodaje Jerzy Ciszewski, Prezes MSLGROUP Poland.

Źródło: Ciszewski MSL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Akomex dołącza do globalnej kampanii „Tydzień lasów FSC”
Spółki z Grupy Akomex dołączają do szerokiego grona firm biorących udział w globalnej akcji „Tydzień lasów FSC”, podkreślającej korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Działanie ma na celu zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony...
Nikon prezentuje obiektyw Nikkor Z 135mm f/1.8s Plena
Firma Nikon wchodzi na nowy poziom optycznej doskonałości obiektywów serii S, wprowadzając obiektyw NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena. Ten najwyższej klasy pełnoklatkowy średni teleobiektyw zapewni perfekcyjną jakość efektu bokeh – zarówno na zdjęciach, jak i w filmach. Obiektyw sprawdzi się w fotografii artystycznej, portretowej, modowej czy przyrodniczej.
Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza...
Kampania programmatic DOOH realizowana na platformie Display & Video 360
„NAJbliżej do formy” – pod takim hasłem, na ekranach należących do Clear Channel Poland, realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764