logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jerzy Dudek i gwarantowane nagrody w promocji Żabki i Żywca

  PR 02.06.2018, przeczytano 3292 razy
ilustracjastrzałka

Klienci sklepów Żabka mogą skorzystać z najnowszej akcji promocyjnej, organizowanej przy współpracy z Grupą Żywiec. Wystarczy kupić cztery dowolne piwa z marek koncernu, aby otrzymać zdrapkę i wygrać nagrodę, w tym wyjazd na mecz Superpucharu w towarzystwie byłego reprezentanta Polski Jerzego Dudka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jerzy-dudek-i-gwarantowane-nagrody-w-promocji-zabki-i-zywca,36707,artykul.html

Akcja promowana jest przez piłkarza m.in. w spocie telewizyjnym. Promocja rozpoczęła się 30 maja br. wyłącznie w sieci Żabka i Freshmarket i potrwa do 17 lipca br. lub do wyczerpania zapasów zdrapek. Akcja jest przeznaczona tylko dla osób pełnoletnich.

Aby wziąć udział w promocji wystarczy udać się do sklepu Żabka lub Freshmarket i kupić cztery piwa, w dowolnym miksie spośród marek Heineken, Żywiec lub Warka. Do zakupu zostanie wydana zdrapka, gwarantująca nagrodę. Warto dodać, że każda spośród 2,5 miliona zdrapek wygrywa.

Źródło: Żabka Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764