logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jerzy Hołub laureatem konkursu Dyrektor Marketingu Roku

  PR 18.11.2023, przeczytano 391 razy
ilustracja

Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe został nagrodzony w prestiżowym konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2023, w którym zwyciężył w kategorii Finanse / Ubezpieczenia / Inwestycje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jerzy-holub-laureatem-konkursu-dyrektor-marketingu-roku-,402124,artykul.html

Jury konkursu doceniło Jerzego Hołuba za kreatywne podejście do marketingu, zachowanie idealnego balansu między innowacyjnością, a zaufaniem oraz za fakt, że pod jego wodzą, Mastercard nie tylko umocnił swoją pozycję na rynku, ale dzięki jego pracy, marka zyskała nowe, emocjonalne wymiary.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku jest organizowany już od 12 lat. Jego ideą jest wyłonienie wybitnych liderów i osobowości, stojących na czele działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach. Nagrody zostały wręczone podczas Gali Finałowej, która odbyła się 16 listopada w Warszawie. Galę poprzedziła Konferencja Executive Summit poświęcona trendom w marketingu i sprzedaży.

Chciałbym bardzo podziękować za to wyróżnienie. W mojej codziennej pracy dążę do tego, by to marketing dotrzymywał kroku konsumentowi, towarzyszył w ważnych momentach. Razem z moim zespołem budujemy kampanie i strategie, które są kreatywne, ale jednocześnie osadzone w codzienności, realnych potrzebach, pasjach Polaków. Cieszę się, że ten sposób myślenia przynosi korzyści - zarówno w kontekście sukcesów realizowanych przez nas kampanii, jak i docenienia branży. W Mastercard kierujemy się zasadą „doing well, by doing good” – jestem dumny, że możemy promować to podejście także w marketingu.” – skomentował Jerzy Hołub.

Jerzy Hołub jest odpowiedzialny za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty Mastercard oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce, takie jak m.in. Mastercard OFF CAMERA, a także za współpracę marketingową z partnerami biznesowymi firmy. Jego zaangażowanie miało fundamentalne znaczenie dla rozwoju nagradzanej platformy muzycznej, Mastercard Music. Dzięki temu projektowi udało się z sukcesem wprowadzić markę w obszar audio brandingu w Polsce. Po wybuchu wojny w Ukrainie pod skrzydłami Jerzego zrealizowany został projekt z kategorii „data for good” – platforma GdzieZamieszkać.com, który został wyróżniony ponad 30 nagrodami branżowymi na całym świecie, w tym Tytanowym Lwem i Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2023.

Jerzy Hołub ma 20-letnie doświadczenie, które zdobył pracując dla wiodących marek, takich jak Orange, T-Mobile, LUXMED i PZU. Do zespołu Mastercard dołączył bezpośrednio z Orange, gdzie odpowiadał za marketing komercyjny B2B oraz współpracę marketingową z Google, Samsung i Cisco.

Źródło: Mastercard Europe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764