logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jerzy Hołub laureatem konkursu Dyrektor Marketingu Roku

  PR 18.11.2023, przeczytano 845 razy
ilustracja

Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe został nagrodzony w prestiżowym konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2023, w którym zwyciężył w kategorii Finanse / Ubezpieczenia / Inwestycje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jerzy-holub-laureatem-konkursu-dyrektor-marketingu-roku-,402124,artykul.html

Jury konkursu doceniło Jerzego Hołuba za kreatywne podejście do marketingu, zachowanie idealnego balansu między innowacyjnością, a zaufaniem oraz za fakt, że pod jego wodzą, Mastercard nie tylko umocnił swoją pozycję na rynku, ale dzięki jego pracy, marka zyskała nowe, emocjonalne wymiary.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku jest organizowany już od 12 lat. Jego ideą jest wyłonienie wybitnych liderów i osobowości, stojących na czele działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding w firmach i organizacjach. Nagrody zostały wręczone podczas Gali Finałowej, która odbyła się 16 listopada w Warszawie. Galę poprzedziła Konferencja Executive Summit poświęcona trendom w marketingu i sprzedaży.

Chciałbym bardzo podziękować za to wyróżnienie. W mojej codziennej pracy dążę do tego, by to marketing dotrzymywał kroku konsumentowi, towarzyszył w ważnych momentach. Razem z moim zespołem budujemy kampanie i strategie, które są kreatywne, ale jednocześnie osadzone w codzienności, realnych potrzebach, pasjach Polaków. Cieszę się, że ten sposób myślenia przynosi korzyści - zarówno w kontekście sukcesów realizowanych przez nas kampanii, jak i docenienia branży. W Mastercard kierujemy się zasadą „doing well, by doing good” – jestem dumny, że możemy promować to podejście także w marketingu.” – skomentował Jerzy Hołub.

Jerzy Hołub jest odpowiedzialny za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty Mastercard oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce, takie jak m.in. Mastercard OFF CAMERA, a także za współpracę marketingową z partnerami biznesowymi firmy. Jego zaangażowanie miało fundamentalne znaczenie dla rozwoju nagradzanej platformy muzycznej, Mastercard Music. Dzięki temu projektowi udało się z sukcesem wprowadzić markę w obszar audio brandingu w Polsce. Po wybuchu wojny w Ukrainie pod skrzydłami Jerzego zrealizowany został projekt z kategorii „data for good” – platforma GdzieZamieszkać.com, który został wyróżniony ponad 30 nagrodami branżowymi na całym świecie, w tym Tytanowym Lwem i Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2023.

Jerzy Hołub ma 20-letnie doświadczenie, które zdobył pracując dla wiodących marek, takich jak Orange, T-Mobile, LUXMED i PZU. Do zespołu Mastercard dołączył bezpośrednio z Orange, gdzie odpowiadał za marketing komercyjny B2B oraz współpracę marketingową z Google, Samsung i Cisco.

Źródło: Mastercard Europe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klinika Optegra: konkurs na projekt ściany
Wystartował specjalny konkurs dla artystów, ilustratorów, grafików i twórców sztuki wizualnej. Klinika Okulistyki Optegra Warszawa Centrum zaprasza do zaprojektowania niebanalnej, interaktywnej instalacji artystycznej, która stanie się integralną częścią wnętrza kliniki. Organizatorzy konkursu poszukują oryginalnych koncepcji, które w kreatywny sposób połączą estetykę z...
Bank Pekao S.A. został laureatem prestiżowej nagrody digitalowej Performance Marketing Diamonds EU 2025 w kategorii „The Most Effective Sales Campaign” za internetową kampanię performance Konta Przekorzystnego.
DesignEuropa Awards 2025: sześciu finalistów, w tym z Polski
Sześć wybitnych europejskich projektów zakwalifikowało się do finału konkursu. Holenderska projektantka Hella Jongerius zdobywa Nagrodę za Całokształt Osiągnięć za swój wizjonerski wkład we współczesne wzornictwo. Jeden z nominowanych projektów pochodzi z Polski. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23.09
McCANN Poland z głównymi nagrodami festiwalu The One Show
McCANN Polska zdobyła łącznie 11 nagród na prestiżowym festiwalu The One Show 2025 za kampanie „Room for Everyone” i „Where to Settle” zrealizowane dla Mastercard. Wśród wyróżnień znalazły się 2 złote, 3 srebrne i 4 brązowe statuetki Pencil oraz 2 wyróżnienia Merit – to potwierdzenie światowego poziomu kreatywności McCANN...
Bluerank z nagrodami na European Search Awards i Performance Marketing Diamonds
Za nami uroczyste gale European Search Awards oraz Performance Marketing Diamonds, prestiżowych konkursów branżowych, które honorują projekty z obszarów Search, Performance Marketingu, Content Marketingu, innowacyjnych rozwiązań AI oraz kreatywnych kampanii digitalowych. Bluerank, we współpracy ze swoimi Partnerami, został w tym roku uhonorowany łącznie pięcioma statuetkami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764