logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jerzy Owsiak zaprojektował koszulki Coccodrillo

  PR 07.12.2022, przeczytano 418 razy
ilustracjastrzałka

1 grudnia w sklepie internetowym oraz salonach stacjonarnych marki Coccodrillo pojawiły się koszulki powstałe przy współpracy z Jurkiem Owsiakiem. Cały dochód ze sprzedaży produktów zostanie przeznaczony na wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jerzy-owsiak-zaprojektowal-koszulki-coccodrillo,398271,artykul.html

Pochodzący z Wielkopolski producent odzieży dziecięcej Coccodrillo aktywnie prowadzi działania z zakresu CSR i realnie przyczynia się do pomocy potrzebującym. W tym roku marka wspólnie z Jurkiem Owsiakiem stworzyła limitowaną kolekcję dla całej rodziny.

Pomaganie jest dziecinnie proste

Coccodrillo znane jest Klientom, jako marka, która aktywnie uczestniczy we wsparciu potrzebujących. Producent odzieży od 10 lat wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy licytując Złote Serduszka, a w tym roku dodatkowo nawiązał współpracę z Jurkiem Owsiakiem, który specjalnie dla Coccodrillo zaprojektował wyjątkowe koszulki.

– Zawsze chętnie włączamy się w akcje organizowane przez WOŚP, a w tym roku chcieliśmy pójść o krok dalej. Stąd pomysł na współpracę z założycielem Fundacji. Wierzymy, że dzięki pomocy potrzebującym nasz świat może stać się kolorowy, a Jurek Owsiak od ponad 30 lat nakręca Polaków do pomagania i w ten sposób koloruje życie potrzebującym pomocy – komentuje Paulina Wiertlewska, Kierownik Marketingu Coccodrillo. – Dochód ze sprzedaży zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka koszulek przeznaczymy na wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dodatkowo planujemy zorganizować licytacje, podczas których będzie można wygrać m.in. koszulkę z autografem twórcy, dlatego gorąco zachęcamy wszystkich – i małych i dużych, aby wspólnie z nami pokolorowali świat. Wierzymy, że pomaganie jest dziecinnie proste i niewiele trzeba, by wywołać uśmiech na czyjejś twarzy – dodaje.

Koszulki dostępne są w sklepie internetowym Coccodrillo.eu oraz w salonach stacjonarnych i kosztują 59,90 zł.

Marka z sercem do pomagania

Coccodrillo aktywnie włącza się również w inne akcje wspierające najbardziej potrzebujących. Od 2018 roku współpracuje z Fundacją Mam Marzenie i poprzez swoje działania pozwala małym podopiecznym organizacji oraz ich rodzinom choć na chwilę zapomnieć o codziennym cierpieniu, wnosząc do ich życia szczyptę radości oraz wolę walki z chorobą. Marka prowadzi także akcję “Ubierz marzenia” realizowaną w ramach projektu „Ubrania do oddania”, a od 3 lat w ofercie Coccodrillo znajdują się kreatywne torby papierowe, z których dochód ze sprzedaży przekazywany jest na rzecz Fundacji Mam Marzenie. Ponadto marka dołączyła do firm działających na rzecz wsparcia obywateli Ukrainy. W ramach akcji “Coccodrillo Pomagamy Ukrainie” producent odzieży przekazał 50 tys. złotych na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce oraz przygotowała ubrania o wartości 50 tys. złotych dla dzieci z Ukrainy.

Spełnianie dziecięcych marzeń leży w DNA Coccodrillo, dlatego marka nie tylko sama chętnie wspiera potrzebujących, ale też aktywizuje swoich Klientów, do wzięcia udziału w organizowanych akcjach.

Źródło: Coccodrillo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764