logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesień na antenach Telewizji Polskiej

  PR 26.08.2022, przeczytano 592 razy
ilustracjastrzałka

„Wojenne dziewczyny”, „Tak to leciało!”, „Voice of Poland”, jubileusze „70 lat Telewizji Polskiej”, „Pytania na śniadanie” i „Jakiej to melodii?”, a także wielogodzinne transmisje najważniejszych wydarzeń sportowych, poza tym programy informacyjne, publicystyczne, ciekawe dokumenty oraz programy dla dzieci i ich rodziców. To tylko kilka wybranych propozycji programowych, które Telewizja Polska przygotowała dla swoich widzów na nadchodzącą jesień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesien-na-antenach-telewizji-polskiej,397010,artykul.html

Już od 4 września niedzielne wieczory w TVP1 należeć będą do pasjonatów historii. Nowy sezon „Wojennych dziewczyn” przeniesie widzów do roku 1943. Nie zabraknie niebezpiecznych, brawurowych akcji i wielkich miłości, a w grupie głównych bohaterek pojawi się żołnierz – kapitan Joe. Tuż po serialu, w kolejnej edycji hitowego programu „Rolnik szuka żony” poznamy uczuciowe perypetie jednej rolniczki i czterech rolników szukających bratniej duszy. Nie zabraknie też propozycji dla tych, którzy kochają teleturnieje. „Wielki Test. Media XXI wieku” już 31 sierpnia, podczas programu będzie można sprawdzić, które informacje są prawdziwe.

Natomiast w każdy poniedziałek wielbicieli Teatru Telewizji zapraszamy na wyjątkowe spektakle. Już 5 września w TVP1 premiera komedii Aleksandra Fredry „Rewolwer” osnutej wokół kryminalnego wątku z tytułowym rekwizytem w roli głównej.

W TVP2 jak zwykle doskonała rozrywka. Takiej imprezy urodzinowej nic nie przebije. „Pytanie na śniadanie” kończy 20 lat! Z tej okazji w sobotę, 27 sierpnia na widzów i sympatyków porannego programu telewizyjnej Dwójki czeka specjalne, urodzinowe wydanie, spotkania na żywo z fanami w Warszawie i Sopocie oraz wielki jubileuszowy koncert w Operze Leśnej. W niedzielę, 28 sierpnia również w Sopocie – wielki finał porywającej do tańca „Wakacyjnej Trasy Dwójki”. Już 3 września na antenie pojawi się kolejna edycja show muzycznego „The Voice of Poland” z debiutującą w roli trenerki Lanberry. W fotelach trenerów ponownie zasiądą: Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental. Program poprowadzą: Małgorzata Tomaszewska, Aleksander Sikora i Tomasz Kammel.

Od 4 września na antenę wraca też kultowy program „Tak to leciało!”, który poprowadzi duet małżeński i sceniczny, czyli Sławomir i Kajra.

Od 9 września na antenie ponownie jeden z najzabawniejszych programów w polskiej telewizji, czyli „Kabaret. Super Show Dwójki”. W nowym sezonie do wesołej ekipy kawalarzy dołączą: Olga Borys i Michał Milowicz. W premierowym cyklu zatytułowanym „Celebrycki Life” zagrają parę, która planuje wrócić na szczyt kariery. W programie pojawią się także premierowe cykle „Życie z akcyzą” oraz „Sanatorium Aż Miło”, w którym poznamy personel i pensjonariuszy pewnej osobliwej placówki. Od 5 września zapraszamy widzów na premierowy serial włoski „Z biciem serca”, którego akcja toczy się w Turynie w 1967 roku na oddziale kardiochirurgii szpitala Le Molinette.

Z kolei sympatyków talentu Toma Hardy’ego ucieszy serial „Tabu”, emitowany od 5 września, w którym przeniesiemy się do mrocznego Londynu w roku 1814.

Jesienią w Telewizji Polskiej dużo emocji sportowych w TVP1 i TVP Sport. Kibicować będziemy naszym sportowcom m.in. podczas: Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Kobiet i Mężczyzn, rozgrywek EuroBasket Meżczyzn, skoków narciarskich, Ligi Narodów w Piłce Nożnej oraz Mundialu w Katarze – pierwszego turnieju rozgrywanego jesienią i pierwszego zorganizowanego na Bliskim Wschodzie.

Każdy znajdzie coś dla siebie także w bogatej ofercie kanałów tematycznych TVP. Jesień w TVP Kobieta to inspirujące programy i najlepsze kino. Wśród propozycji liczne nowości: program „Operacja aranżacja” prowadzony przez Katarzynę Cichopek, „Kobiety Podhala” i „Zmysłowe randki”. Widzowie zobaczą nowe seriale, w tym „Pięć gwiazdek”, a w codziennym paśmie filmowym obejrzą kultowe polskie i zagraniczne produkcje.

Jesienią w TVP ABC najmłodsi widzowie obejrzą m.in. premierowe serie animowane „Auta na start” i „Dino Ranczo” oraz programy „Cześć, czy mogę cię zjeść?”, „Studio ABC”, „Przyjaciele Misia i Margolci”, czy „Moda na rodzinę”.

TVP Info już od wczesnego ranka startuje z bieżącymi informacjami dla widzów w serwisach takich jak: „Info Poranek”, „Info Dzień” i „Info Wieczór”, na antenie jesienią nie zabraknie premierowych odcinków programów publicystycznych, w tym: „W kontrze”, „Salon dziennikarski”, czy „Studio Wschód”. Na antenie TVP3 w ramach pasma informacyjnego „TVP3 Info” przekazywane będą bieżące informacje. Natomiast TVP World, anglojęzyczny całodobowy kanał informacyjny TVP, przedstawi aktualne wydarzenia ze świata z polskiej perspektywy. Oprócz programów informacyjnych kanał oferuje programy o tematyce społecznej, politycznej, ekonomicznej, historycznej i sportowej m.in.: „Bussines Arena”, „Rock Rachoń”, „Pulse of Culture” czy „Military mind”.

TVP Historia zaprasza m.in. na dwa nowe cykle – „W Polskę jedziemy” i „Narodziny nazizmu” oraz na premierowe filmy: „Od Popiela do Piasta”, „Z wieszaka historii” oraz „Polscy. Seryjni…”.

Jesienią w TVP Dokument dla pasjonatów podróży, historii, światowej polityki i wszystkich, którzy kochają filmy dokumentalne m.in.: flagowy cykl „Barbara Włodarczyk zaprasza”, cykl „Polskie dziedzictwo” i seria „Portrety dokumentalne”. Oferta TVP HD to m.in.: cykl kulinarny „Przystanek slow food”, „Na ratunek ogrodom” oraz program „Korona Gór Polskich”, który poprowadzi Marta Manowska, która w swoim nowym cyklu będzie zarażać widzów miłością do gór.

Jesienna oferta TVP Kultura i TVP Kultura2 zapowiada się wyjątkowo interesująco. Już wkrótce jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń muzycznych – XVI Międzynarodowy Konkurs Skrzypcowy im. Henryka Wieniawskiego. Na antenie TVP Kultura nie zabraknie także wyjątkowych spektakli teatralnych. Na afiszu m.in. „Komedianci, czyli Konrad nie żyje” oraz „Ballady i romanse” w interpretacji Teatru Wierszalin. Z kolei TVP Polonia zaprasza na kontynuację cyklu „Kamperem po Południu”, kolejne odcinki popularnego teleturnieju „Polacy to wiedzą”, a także „Przystanku Ameryka”, „Kierunku Zachód”, czy „Magazynu z Wysp”.

W poniedziałek, 3 października startuje nowy kanał tematyczny Telewizji Polskiej – TVP Nauka. Ambitne kino science fiction, filmy biograficzne opowiadające o wybitnych naukowcach, pasmo „Nauka i sztuka”, Studio Noblowskie, teleturniej wiedzowy „Giganci Nauki”, programy „Astronarium”, „Tajemnice operacji”, „Raport Naukowy” – to tylko niektóre z propozycji nowego kanału.

Jesień TVP VOD to kinowe i serialowe hity m.in.: „Złoto”, „Men”, „Zdrajca” i „Niewiniątka” oraz bogata kolekcja produkcji Telewizji Polskiej, w tym przedpremierowe odcinki seriali m.in.: „M jak miłość”, „Na sygnale”, „Ojciec Mateusz” i „Na dobre i na złe”. Nie zabraknie także nowego sezonu serialu historycznego „Wojenne dziewczyny”. Programy, spektakle Teatru Telewizji, filmy i seriale można oglądać na vod.tvp.pl.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764