logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienią „zapiekasz, dusisz i gotujesz” razem z Dipami śmietanowymi od SM Mlekpol

  PR 03.10.2022, przeczytano 611 razy
ilustracja

Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość we francuskim stylu od SM Mlekpol. Kampania promocyjna „Razem smaczniej” trwa od czerwca 2022 roku i promuje produkty gotowe do użycia, a przede wszystkim pokazuje ich różnorodność oraz wygodę zastosowań w kuchni. Już niebawem w październiku zobaczymy jej drugą, jesienną odsłonę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienia-_zapiekasz%2C-dusisz-i-gotujesz_-razem-z-dipami-smietanowymi-od-sm-mlekpol,397440,artykul.html

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w sezonie jesiennym pojawi się w mediach z silną komunikacją digital, dzięki której ponownie zwróci uwagę konsumentów na nowy produkt w swoim portfolio i jego wszechstronność oraz wygodę zastosowania. W pierwszej edycji dowiedzieli się oni jak polewać, maczać, dodawać i łączyć swoje ulubione produkty z Dipami. Teraz w drugiej części kampanii Mlekpol poszerzy okazje do ich użycia o zastosowania kulinarne do dań na gorąco – do gotowania, zapiekania i duszenia. W nowej komunikacji użyte zostaną jesienne propozycje potraw z wykorzystaniem tej nowoczesnej propozycji inspirowanej kuchnią francuską. Konsumenci będą mieli okazję poznać wyjątkowe przepisy m.in. na zapiekanego dorsza z warzywami w sosie śmietanowym, polędwiczkę wieprzową w sosie kurkowym z purre z dni i wiele więcej pysznych dań w jesiennym stylu z obowiązkowymi sezonowymi dodatkami, takimi jak grzyby.

Celem zbliżającej się kampanii digital jest dotarcie do jak największej liczby nowych konsumentów w całej Polsce. Także tym razem wykorzystane zostaną przebojowe spoty video z charakterystyczną muzyką ”DIP i DIP i DIP”.

- Nadchodząca jesień będzie czasem kuchennych podbojów w towarzystwie Dipów od SM Mlekpol! Dotrzemy do osób planujących zakupy na jesienne obiady czy kolacje, aby zaprezentować im propozycję dipów śmietanowych w najlepszym momencie na ich ścieżce zakupowej. Dipy typu crème fraiche są gotowym rozwiązaniem do dań duszonych czy zapiekanych oraz sałatek. Z naszym produktem oraz inspirującą kampanią reklamową, będziemy również towarzyszyć kibicom w trakcie trwania Mundialu. Dipy śmietanowe Mlekpolu, gotowe „do podania” – powinny zagościć w każdym domu kibica, jako idealne dopełnienie do meczowych przekąsek, takich jak warzywne słupki czy nachosy i frytki – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Sylwia Sakowicz Brand Manager marki oraz agencja Los Mejores.

Źródło: SM Mlekpol

www.mlekpol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ViralTalk przystąpiło do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja ViralTalk.
Semwaw#2 – startup edition
semWAW 22 marca impreza semWAW powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego.
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja Brandlift.
Współpraca IAB Polska z WSIiZ wchodzi na wyższy poziom
Wyższa Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie współpracuje z IAB Polska od 2017, rozwijając programy kształcenia, wymieniając doświadczenia i standaryzując kompetencje w branży. W ramach tej współpracy kandydaci mogą zdawać egzamin DIMAQ także w Rzeszowie, a nie jak wcześniej tylko w siedzibie IAB Polska w Warszawie. Wszystko za sprawą pierwszego...
Przewodnik po DSA (Akt o Usługach Cyfrowych)
DSA (Digital Services Act, Akt o Usługach Cyfrowych) to jedna z najważniejszych regulacji branży internetowej ostatnich lat, zwana potocznie konstytucją internetu. Jest to akt prawny Unii Europejskiej, który nakłada na firmy cyfrowe w całej UE odpowiedzialność za treści zamieszczane na ich platformach w celu tworzenia bezpieczniejszego środowiska internetowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764