logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienna kampania marki Answear od Isobar Poland Group

  PR 16.11.2017, przeczytano 674 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem października ruszyła wizerunkowa kampania marki Answear z hasłem przewodnim „Moda testowana na ludziach. We are the Answear”. Działania reklamowe będę prowadzone na terenie Polski oraz krajów Europy Wschodniej. Strategię oraz spoty przygotowała Isobar Poland Group należąca do Dentsu Aegis Network Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienna-kampania-marki-answear-od-isobar-poland-group,34503,artykul.html

We are the Answear” to nowa strategia marki, która w dużej mierze opierać się będzie na budowaniu społeczności osób ceniących sobie dowolność i odwagę w kreowaniu własnego wizerunku.

- Pierwszą odsłoną nowej strategii jest kampania „Moda testowana na ludziach”, będąca świeżym spojrzeniem na nasze codzienne zmagania z tworzeniem stylizacji, ale także ukłonem w stronę niekonwencjonalnego wykorzystania elementów garderoby. Eksperymentowanie z modą dla każdego przybiera inną postać, a to, co nas ogranicza, to tylko nasza wyobraźnia. Chcemy być częścią tych codziennych testów. –
mówi Joanna Kosman, Kierownik Marketingu ANSWEAR.com

Celem wypracowanej przez zespół Answear oraz Isobar Poland Group strategii kampanii jest także zwiększenie świadomości marki w Polsce oraz na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

- Ubranie to nie tylko szata, która zdobi. Często to także sposób na to, by osiągnąć zamierzony cel. Właśnie z tej myśli wykiełkował pomysł kreatywny naszej kampanii - mody testowanej na ludziach. Redefiniując komunikację marki modowej, połączyliśmy styl z funkcjonalnością. Z szerokiego asortymentu ubrań, obuwia i dodatków uczyniliśmy oryginalną inspirację do działania. - komentuje Joanna Biernacka, Creative Director w Isobar Poland Group.

Działanie reklamowe obejmują telewizję, w tym stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne, a także największe portale informacyjne, serwisy internetowe i portale video (w tym VOD oraz YouTube) oraz serwisy społecznościowe. Główny spot telewizyjny (30 s.) wraz z wariantami skróconymi (15 s.) można oglądać od początku października w wiodących stacjach TV. Kampania prowadzona będzie również na Ukrainie, Słowacji, Czechach, Węgrzech oraz Rumunii, gdzie start działań reklamowych przewidziany jest na pierwszą połowę października.

Strategię oraz kreację spotu przygotowała, działająca w ramach Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar Poland Group. Za produkcję odpowiada Warsaw Creatives, a za zakup mediów – Starcom.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764