logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienna kampania Samsung promująca telewizory QLED

  PR 04.09.2020, przeczytano 363 razy
ilustracjastrzałka

QLED 8K – pod takim hasłem wystartowała kampania Samsung, promująca najnowsze telewizory producenta. Działania obejmą tradycyjne kanały telewizyjne, kino, platformy VOD, digital, PR oraz wielkoformatowy outdoor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienna-kampania-samsung-promujaca-telewizory-qled,388320,artykul.html

Kampania promująca nowe telewizory QLED 8K i 4K wystartowała 1 września i potrwa do 29 listopada 2020 roku. Jest to największa w tym roku aktywność marki Samsung dla tej kategorii produktów.

Zaplanowane działania obejmują kanały tradycyjne oraz cyfrowe. Spoty reklamowe pojawią się w telewizji, wspartej materiałami VOD oraz materiałami kinowymi. Zaplanowano także szereg działań w digitalu oraz wsparcie PR. Wielkoformatowy outdoor realizowany będzie w 6 polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Bydgoszczy.

Tegoroczna linia QLED to najbogatsza i najbardziej zróżnicowana gama telewizorów Samsung. Widzowie mają do wyboru aż pięć serii QLED 4K oraz dwie QLED 8K. W tym roku producent zaproponował wiele nowych funkcji i technologii, dzięki którym przyjemność z oglądania będzie jeszcze większa, a wrażenia kompletne – pełna synergia obrazu i dźwięku.

Rynkowe zobowiązanie

Samsung już od 14 lat jest globalnym liderem na rynku telewizorów[1]. Produkty te są jednocześnie najczęściej wybierane przez Polaków[1]. Co ciekawe, widzowie nad Wisłą nie tylko kupują telewizory Samsung, ale także chętnie je rekomendują. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia[2], poleciłoby je aż 67% badanych w wieku 18-65 lat.

– Bardzo dobre wyniki sprzedażowe telewizorów Samsung są zasługą konsekwentnie realizowanej strategii firmy. Wprowadzając nowe generacje produktów, staramy się na bieżąco reagować na potrzeby widzów. Najnowsza kampania pozwoli zwrócić uwagę konsumentów na zaawansowane technologie, które idą w parze z innowacyjnym designem. Telewizory QLED są po prostu bezkonkurencyjne w obu tych aspektach – powiedział Grzegorz Stanisz, szef działu RTV w Samsung Electronics Polska.

Źródło: Samsung Electronics

Dodatkowe informacje:

[1] W oparciu o raporty dot. sprzedaży detalicznej międzynarodowej firmy badawczej; za okres styczeń 2017 – lipiec 2019.
[2] Omnibus CAWI przeprowadzony przez ARC Rynek i Opinia, próba N= 1000 Polaków w wieku 18-65 lat, reprezentatywna ze względu na płeć, wiek, wykształcenie, wielkość miejscowości zamieszkania i region GUS, sierpień 2019.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764