logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienna kampania z okazji nowych kolekcji w Galerii Tomaszów

  PR 11.09.2023, przeczytano 320 razy
ilustracja

Letnie dni powoli dobiegają końca, zatem najwyższy czas, aby przygotować się na nowy sezon i zacząć kompletować garderobę na nadchodzące miesiące. Z tej okazji w Galerii Tomaszów rusza nowa, jesienna odsłona kampanii wizerunkowej z udziałem pracowników centrum. Nadejście jesiennych kolekcji ogłaszają Kamila z salonu Diverse i Kuba z lokalu Prawdziwe Lody, którzy zostali twarzami oraz ambasadorami tej edycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienna-kampania-z-okazji-nowych-kolekcji-w-galerii-tomaszow,401326,artykul.html

Moda to zabawa kolorami, rodzajami materiałów, kształtami i wzorami. Z jej pomocą można wyrażać siebie i podkreślać swoje atuty. Sezon jesienno-zimowy niesie mnóstwo okazji do spojrzenia na dotychczasową garderobę świeżym okiem i zaplanowania zmian, które wpłyną na pewność siebie i atrakcyjność.

Nowa, pełna pozytywnej energii i mocnych, radosnych barw kampania Galerii Tomaszów podtrzymuje tradycję zapraszania do sesji zdjęciowych mieszkańców Tomaszowa pracujących w centrum handlowym. Tym razem do współpracy zaproszono Kamilę z salonu Diverse oraz Kubę z lokalu Prawdziwe Lody osoby. Oboje przez całą jesień będą promować nowe kolekcje, wystąpią też jako bohaterowie w social mediach. Autorem sesji zdjęciowej, która odbyła się na terenie Galerii Tomaszów jest, tak jak w poprzednich edycjach, Dariusz Kwapisiewicz, dobrze znany tomaszowski fotograf, od dawna współpracujący z centrum.

- W kampanii ponownie pokazujemy pracowników sklepów znajdujących się na terenie naszego centrum. Dobry klimat w Galerii Tomaszów stanowią konkretni, pracujący tu ludzie i to właśnie ich chcemy pokazywać w naszej komunikacji. Dzięki temu nasz przekaz zyskuje na sile poprzez swoją autentyczność. To osoby takie jak Kamila i Kuba na co dzień sprawiają, że każdy, kto odwiedza nasze centrum może poprawić sobie nastrój i poczuć się dobrze – mówi Olga Wiernicka, Area Marketing Manager z NEPI Rockcastle.

Kampania reklamowa bazująca na nowych projektach stworzonych podczas sesji zdjęciowej w centrum będzie prowadzona na nośnikach galerii, w mediach lokalnych oraz w internecie i w kanałach własnych. Przygotowano także spoty video, które będę emitowane na portalach społecznościowych. Koncepcję kreatywną opracowała Olga Wiernicka, Area Marketing Manager NEPI Rockcastle we współpracy z agencją DNA.

Źródło: Galeria Tomaszów

www.chgaleriatomaszow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764