logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Jesienna odsłona kampanii Vectry od Endless

  PR 30.09.2024, przeczytano 294 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Endless przygotowała kolejne odsłony przygód bohaterów Vectry - DZIŚka i JUTRka. Tym razem te dwie nietuzinkowe postacie przedstawiają jesienne oferty. Kampania jest prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i online. Reżyserem spotów został Bartek Kędzierski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-jesienna-odslona-kampanii-vectry-od-endless,405878,artykul.html

W pierwszym spocie wyreżyserowanym przez Bartka Kędzierskiego – twórcy i reżysera kultowego serialu „Włatcy Móch” – widzimy brand heroes marki, DZIŚka i JUTRka, opowiadających o ofercie - abonament na Internet do końca roku za 0 zł, podczas ekstremalnego skoku na bungee. Druga, humorystyczna historia nawiązuje do oficjalnego „odpalenia” tej samej oferty, kierowanej do wszystkich nowych Klientów Vectry.

Aktualnie w emisji można zobaczyć pierwszy spot trwający 30 sekund oraz inne krótsze formy obydwu historii naszych bohaterów, które przypominają również stałą obietnicę marki, czyli „podłączenie na jutro”. To oznacza, że każdy kto zadzwoni i zamówi usługi Vectry, już następnego dnia może je mieć u siebie.

- Nasi bohaterowie, DZISiek i JUTrek, po marketingowym miesiącu miodowym, potrzebują teraz nowych wyzwań, przygód i jeszcze większej dawki humoru. No i ktoś ich musi w ich roztargnieniu przez te meandry reklamowego świata prowadzić za rękę. Najlepiej świetny reżyser! Stąd wybór padł na Bartka – mówi Tytus Klepacz, który zarządza działem kreacji Endless wspólnie z Frankiem Toeplitzem.

Kampania dotycząca oferty - abonament na Internet do końca roku za 0 zł - prowadzona jest również w ogólnopolskich stacjach radiowych.

Spoty:

Źródło: Endless

weareendless.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aleph z kampanią Santander Bank na Spotify
Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu...
LFP Industrial Solutions: specjalna oferta z okazji Black Friday
LFP Industrial Solutions, lider w branży rozwiązań przemysłowych, z radością ogłasza wprowadzenie wyjątkowej oferty z okazji Black Friday. Już teraz Klienci mają szansę skorzystać z niepowtarzalnych upustów na urządzenia serii Vanguard, które łączą innowacyjność z niezawodnością.
Slodkie ze świąteczną ofertą dla klientów biznesowych
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje...
Dentsu Diverse Minds: sieć pracownicza zrzeszająca osoby neuroróżnorodne
W dentsu Polska powstała nowa sieć pracownicza „dentsu Diverse Minds”, której głównym celem jest budowanie bardziej przyjaznego i otwartego miejsca pracy dla osób neuroróżnorodnych. Neuroróżnorodność dotyczy nawet 15 - 20% populacji*, a inicjatywa dentsu odpowiada na rosnącą świadomość społeczną w tym obszarze. Dzięki...
Asemblo klientem MBridge – Marketing Experts
Do grona Klientów agencji digital marketingu MBridge dołączyła firma Asemblo zajmująca się projektowaniem i budową powierzchni komercyjnych. Współpraca koncentruje się na działaniach SEO wymierzonych w budowanie widoczności oraz pozyskiwanie nowych leadów. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764