logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienna promocja cash-back na drukarki etykiet Brother

  PR 07.11.2019, przeczytano 320 razy

Brother uruchamia jesienną promocję cash-back „Etykietuj z Brother”. Pierwszych 500 klientów, którzy od 1 listopada 2019 r. do końca roku zakupi wybrane drukarki etykiet Brother, a następnie zgłosi  zakupione urządzenie, otrzyma zwrot części kwoty wydanej na jego zakup.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienna-promocja-cash-back-na-drukarki-etykiet-brother,384629,artykul.html

W okresie od 1 listopada do 31 grudnia 2019 r. pierwszych 500 osób, które dokona zakupu drukarek etykiet objętych promocją, otrzyma nagrody pieniężne. Warunkiem uczestnictwa jest zakup urządzeń Brother objętych akcją w jednym z autoryzowanych sklepów, w czasie trwania promocji i co najważniejsze, zarejestrowanie faktury lub paragonu. Zakupione produkty można rejestrować na stronie: www.brother.pl/promocja. Po zapisaniu zgłoszenia w systemie uczestnik otrzyma potwierdzenie rejestracji na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail.

Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 10 stycznia 2020 r., każde z nich podlega procesowi weryfikacji w ciągu 10 dni roboczych. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia, w ciągu 60 dni na konto użytkownika zostanie przekazana nagroda pieniężna. Każdy uczestnik jest uprawniony do odbioru maksymalnie dwóch nagród.

W promocji „Etykietuj z Brother” mogą wziąć udział zarówno osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, dokonujące zakupów w imieniu firmy, jak i klienci indywidualni.

W przypadku uczestników, dla których zakupy urządzeń są dokonywane w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą, kwoty zwrotu wynoszą:

  • PT-E110VP – Nagroda Główna 100 zł,
  • PT-E300VP – Nagroda Główna 150 zł,
  • PT-E550WVP – Nagroda Główna 200 zł.

W przypadku uczestników, dla których urządzenia nie są nabywane w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą, kwoty zwrotu wynoszą:

  • PT-E110 – Nagroda Główna 100 zł + Nagroda Dodatkowa 11,11 zł,
  • PT-E300VP – Nagroda Główna 150 zł + Nagroda Dodatkowa 16,66 zł,
  • PT-E550WVP – Nagroda Główna 200 zł + Nagroda Dodatkowa 22,22 zł.

Pełna treść regulaminu akcji znajduje się TUTAJ[PDF]

Źródło: Brother

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sklepzplakatami.pl od studia graficznego Graffidea
Blisko 1000 wyselekcjonowanych grafik oraz zdjęć dostępnych w kilku formatach do wyboru od A4 do B1, to propozycja platformy on-line www.sklepzplakatami.pl.
Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze
Lexmark rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji...
„Taka sytuacja…” - Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.
Zwycięzca Masterchefa promuje mistrzowskie gotowanie z Netto
We wrześniu br. wystartowała „Mistrzowska akcja w Netto”, nowy program lojalnościowy dla klientów znanego dyskontu. Poza możliwością zdobycia wysokiej jakości naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z inspirujących porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, który wystąpił w serii filmów...
Wyniki sprzedaży drukarek Epson dowodem na znaczenie zrównoważonego rozwoju
Wyniki sprzedaży drukarek atramentowych Epson w regionie EMEA za rok fiskalny 2019 (zakończony w marcu 2020) dowodzą, że coraz chętniej sięgamy po oszczędne technologie wspierające zrównoważony rozwój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764