logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienna promocja cash-back na drukarki etykiet Brother

  PR 07.11.2019, przeczytano 80 razy

Brother uruchamia jesienną promocję cash-back „Etykietuj z Brother”. Pierwszych 500 klientów, którzy od 1 listopada 2019 r. do końca roku zakupi wybrane drukarki etykiet Brother, a następnie zgłosi  zakupione urządzenie, otrzyma zwrot części kwoty wydanej na jego zakup.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienna-promocja-cash-back-na-drukarki-etykiet-brother,384629,artykul.html

W okresie od 1 listopada do 31 grudnia 2019 r. pierwszych 500 osób, które dokona zakupu drukarek etykiet objętych promocją, otrzyma nagrody pieniężne. Warunkiem uczestnictwa jest zakup urządzeń Brother objętych akcją w jednym z autoryzowanych sklepów, w czasie trwania promocji i co najważniejsze, zarejestrowanie faktury lub paragonu. Zakupione produkty można rejestrować na stronie: www.brother.pl/promocja. Po zapisaniu zgłoszenia w systemie uczestnik otrzyma potwierdzenie rejestracji na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail.

Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 10 stycznia 2020 r., każde z nich podlega procesowi weryfikacji w ciągu 10 dni roboczych. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia, w ciągu 60 dni na konto użytkownika zostanie przekazana nagroda pieniężna. Każdy uczestnik jest uprawniony do odbioru maksymalnie dwóch nagród.

W promocji „Etykietuj z Brother” mogą wziąć udział zarówno osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, dokonujące zakupów w imieniu firmy, jak i klienci indywidualni.

W przypadku uczestników, dla których zakupy urządzeń są dokonywane w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą, kwoty zwrotu wynoszą:

  • PT-E110VP – Nagroda Główna 100 zł,
  • PT-E300VP – Nagroda Główna 150 zł,
  • PT-E550WVP – Nagroda Główna 200 zł.

W przypadku uczestników, dla których urządzenia nie są nabywane w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą, kwoty zwrotu wynoszą:

  • PT-E110 – Nagroda Główna 100 zł + Nagroda Dodatkowa 11,11 zł,
  • PT-E300VP – Nagroda Główna 150 zł + Nagroda Dodatkowa 16,66 zł,
  • PT-E550WVP – Nagroda Główna 200 zł + Nagroda Dodatkowa 22,22 zł.

Pełna treść regulaminu akcji znajduje się TUTAJ[PDF]

Źródło: Brother

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Owens-Illinois (O-I) poinformował o instalacji pierwszego w Europie pieca wykorzystującego całkowicie innowacyjną technologię wytopu szkła. Piec skonstruowany w oparciu o technologię MAGMA (Modular Advanced Glass Manufacturing Asset) wraz z wysoce elastyczną linią produkcyjną zostanie umieszczony w zakładzie w Holzminden (Dolna Saksonia, Niemcy).
Eko biuro dla tworzących przyszłość projektu Robert Majkut Design
Studio Robert Majkut Design na zlecenie Alior Bank zaprojektowało biuro łączące w sobie design, technologię oraz dbałość o ekologię. Biuro RBL_ to jedna z najbardziej zaawansowanych przestrzeni do pracy. Począwszy od projektu, poprzez dobór partnerów, kończąc na realizacji  - wszystkie szczegóły zostały starannie dobrane tak, by spełniały oczekiwania Klienta.
Walk Creative rozpoczyna współpracę z Moët Hennessy Polska. Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii „Polish Welcomes”dla Belvedere Vodka, pierwszej na świecie wódki super premium. Współpracę nawiązano w wyniku przeglądu ofert.
SAW: najlepsze dyplomy 2018/2019 z architektury wnętrz ASP w Warszawie
Już 18 listopada br. w siedzibie SARP na ul. Foksal 2 w Warszawie rozpocznie się wystawa najlepszych prac dyplomowych absolwentów warszawskiego Wydziału Architektury Wnętrz ASP 2018/2019. Wystawa jest wynikiem współpracy uczelni ze Stowarzyszeniem Architektów Wnętrz, które postanowiło nagrodzić najzdolniejszych studentów i zaprezentować ich prace szerokiemu gronu odbiorców.
Limitowane pudełka Burger King wyprzedane
Są ludzie, którzy wyrzucają pudełka. Nie mówmy o nich. Ponieważ z tym pudełkiem zamiast się rozstawać, lepiej się pokazać. Limitowana edycja opakowań Chicken Fries Burger King Encrusted with crystals from Swarovski, wyprzedała się w poniedziałek w ciągu trzech godzin w CL20 w Warszawie. Kolejna partia jeszcze przed weekendem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764