logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienna promocja cash-back na drukarki etykiet Brother

  PR 07.11.2019, przeczytano 542 razy

Brother uruchamia jesienną promocję cash-back „Etykietuj z Brother”. Pierwszych 500 klientów, którzy od 1 listopada 2019 r. do końca roku zakupi wybrane drukarki etykiet Brother, a następnie zgłosi  zakupione urządzenie, otrzyma zwrot części kwoty wydanej na jego zakup.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienna-promocja-cash-back-na-drukarki-etykiet-brother,384629,artykul.html

W okresie od 1 listopada do 31 grudnia 2019 r. pierwszych 500 osób, które dokona zakupu drukarek etykiet objętych promocją, otrzyma nagrody pieniężne. Warunkiem uczestnictwa jest zakup urządzeń Brother objętych akcją w jednym z autoryzowanych sklepów, w czasie trwania promocji i co najważniejsze, zarejestrowanie faktury lub paragonu. Zakupione produkty można rejestrować na stronie: www.brother.pl/promocja. Po zapisaniu zgłoszenia w systemie uczestnik otrzyma potwierdzenie rejestracji na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail.

Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 10 stycznia 2020 r., każde z nich podlega procesowi weryfikacji w ciągu 10 dni roboczych. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia, w ciągu 60 dni na konto użytkownika zostanie przekazana nagroda pieniężna. Każdy uczestnik jest uprawniony do odbioru maksymalnie dwóch nagród.

W promocji „Etykietuj z Brother” mogą wziąć udział zarówno osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, dokonujące zakupów w imieniu firmy, jak i klienci indywidualni.

W przypadku uczestników, dla których zakupy urządzeń są dokonywane w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą, kwoty zwrotu wynoszą:

  • PT-E110VP – Nagroda Główna 100 zł,
  • PT-E300VP – Nagroda Główna 150 zł,
  • PT-E550WVP – Nagroda Główna 200 zł.

W przypadku uczestników, dla których urządzenia nie są nabywane w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą, kwoty zwrotu wynoszą:

  • PT-E110 – Nagroda Główna 100 zł + Nagroda Dodatkowa 11,11 zł,
  • PT-E300VP – Nagroda Główna 150 zł + Nagroda Dodatkowa 16,66 zł,
  • PT-E550WVP – Nagroda Główna 200 zł + Nagroda Dodatkowa 22,22 zł.

Pełna treść regulaminu akcji znajduje się TUTAJ[PDF]

Źródło: Brother

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764