logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienna promocja marki Sanytol

  PR 22.10.2019, przeczytano 217 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienna-promocja-marki-sanytol,384448,artykul.html

AC Marca, producent produktów dezynfekujących marki Sanytol, przeznaczonych do użycia w domu, rozpoczyna kolejną kampanię reklamową. Zaplanowane działania promocyjne dotyczą dwóch produktów, Uniwersalnego Środka Czyszczącego i Dezynfekującego w płynie oraz w sprayu. Kampania potrwa 3 tygodnie, rozpoczęła się 21 października, a zakończy 10 listopada 2019 r. W jej ramach emitowane będą spoty w telewizji w grupach kanałów: Polsat, TVP oraz tematycznych kanałów Polsat, TVP i Premium TV.

Produkty dezynfekujące marki Sanytol to gama środków przeznaczonych do czyszczenia, prania, odświeżania oraz ochrony osobistej. W odróżnieniu od innych produktów zabijają nie tylko bakterie, ale również wirusy i grzyby. To, co dodatkowo wyróżnia produkty na tle konkurencji, to formuły pozbawione chloru – oznacza to, że produkty są bezpieczne dla rąk i czyszczonych powierzchni oraz charakteryzują się bardzo przyjemnym zapachem.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Kreację przygotował klient.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie, po dwóch latach spadku, w okresie 2019-2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku, reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 była największym medium reklamowym w kategorii Beauty. Jak wynika z raportu Beauty Advertising Expenditure Forecasts - opublikowanego przez agencję mediową Zenith - do 2021...
Dla nowych kadr w poligrafii – współpraca Canon i Politechniki Warszawskiej
Z raportu pt. „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” wydanego przez Polskie Bractwo Kawalerów Gutenberga we współpracy z KPMG oraz Uniwersytetem Warszawskim wynika, że w naszym kraju liczba pracowników sektora poligraficznego przekroczyła 50 tysięcy osób. Pod tym względem ustępujemy już tylko największym gospodarkom Europy.
Zamiast modelek w kampanii galerii handlowe pojawili się zwykli - niezwykli ludzie
Gemini Park Tarnów odsłoniło już 50 ambasadorów swojej kampanii wizerunkowej, realizowanej pod hasłem "Tarnowskie Oblicza Mody". Oryginalny projekt ma za zadanie wypromować galerię, ale także pokazać potencjał ludzki miasta i regionu.
PIAP ma nowych Członków
Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o cztery nowe firmy z branży. Członkami stowarzyszenia branżowego PIAP zostały:  3Drubber, Agencja Reklamowa „GadżetPL”, Be Joy – pakPOS, Nagrody.pl.
Bartek Ostałowski promuje ekspresową dostawę z Inter Cars
Szeroki asortyment części i szybka dostawa, to jedne z wielu czynników, dzięki którym Inter Cars na przestrzeni blisko 30 lat zbudował pozycję niekwestionowanego lidera na polskim rynku. Właśnie te aspekty pokazuje w swoim najnowszym filmie Bartek Ostałowski, ambasador marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764