logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienne kampanie reklamowe oraz nagrody Effie dla PZU

  PR 08.11.2011, przeczytano 3162 razy
ilustracjastrzałka

Dwie kampanie reklamowe i dwie nagrody Effie. Grupa PZU aktywna i doceniana na rynku marketingowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienne-kampanie-reklamowe-oraz-nagrody-effie-dla-pzu,13859,artykul.html

E-szkoda, czyli szkody szybko przez Internet

24 października br. ruszyła kampania „E-szkoda”, której celem jest poinformowanie klientów PZU o uruchomieniu kolejnego kanału zgłoszenia i likwidacji szkód przez Internet, a także o zaletach i prostocie tego rozwiązania. Idea kampanii oparta jest na spostrzeżeniu, że rzeczy, o których myślimy, że są uciążliwe i zabierają nam dużo czasu odkładamy na później. Jednym z elementów kampanii będzie spot telewizyjny, którego bohater odkłada zgłoszenie rozbitej szkody w samochodzie oraz swojej złamanej ręki na później.

Kampania potrwa do 27 listopada i prowadzona będzie w telewizji, internecie (m.in. dedykowana strona www), kinie oraz prasie motoryzacyjnej. Dodatkowo prowadzone będą działania typu ambient. W wybranych kinach pojawią się naklejki na lustrach w toaletach, a w sklepach Diverse – naklejki na lustrach w przebieralniach.

Za kreację tej kampanii odpowiada agencja K2 Internet, za zakup mediów Starlink i ACR.

Plan na życie – kolejna odsłona

18 października br. wystartował także drugi etap kampanii „Plan na Życie”, której celem jest budowanie wizerunku PZU jako marki o kompetencjach inwestycyjno-ochronnych oraz wzrost rozpoznawalności marki PZU w ofercie ubezpieczeń życiowych. Kampania wizerunkowa jest adresowana do osób, którzy dążą do lepszej jakości życia dla siebie i swoich bliskich. Ideą kampanii jest spostrzeżenie, że o ubezpieczeniach życiowych i inwestycjach człowiek myśli przekraczając pewne etapy swojego życia – np. pierwsza praca, ślub, dziecko czy znaczący awans w pracy. Korzyścią, jakie produkty PZU dają klientowi jest poczucie kontroli dzięki ciągłości oszczędzania i ochrony niezależnie od sytuacji życiowej. Kampania potrwa do 27 listopada i prowadzona jest w telewizji i internecie.

Za kreację obu tych kampanii odpowiadają agencje Leo Burnett i K2 Internet, za zakup mediów Starlink i ACR.

Kampanie PZU efektywne

Podczas 12. Gali Prix Effie Awards 2011 - corocznego konkursu efektywności w reklamie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe PZU otrzymał dwie nagrody. Srebrnym Effie w kategorii Finanse została nagrodzona kampania „PZU Uważaj na atrapy” promująca pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych OC/AC, natomiast w kategorii Promocja Miejsc i Wydarzeń Brązowym Effie uhonorowano kampanię „Historie ukryte w obrazach” zrealizowaną w ramach projektu sponsoringowego Nowe Sukiennice.

Gala wręczenia nagród Effie odbyła się 17 października br. w Teatrze Wielkim w Warszawie. Do tegorocznej edycji konkursu efektywności w reklamie Effie Awards zgłoszono 103 kampanie w 17 kategoriach.

Źródło: Grupa PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764