logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienne kolekcje w kampanii gorzowskiego Nova Park

  PR 13.09.2013, przeczytano 1167 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z początkiem września gorzowskie Centrum Handlowe NoVa Park wystartowało z modową kampanią wizerunkową promującą najnowsze kolekcje ubrań i dodatków na sezon Jesień-Zima 2013/2014. Najnowsza kampania to nie tylko billboardy i materiały POS zamieszczone w centrum, ale także katalog modowy prezentujący najważniejsze trendy na nadchodzący sezon oraz wyjątkowa akcja buy&get, w czasie której klienci będą otrzymywać do dokonanych w NoVa Park zakupów balony wypełnione helem w najmodniejszych kolorach sezonu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienne-kolekcje-w-kampanii-gorzowskiego-nova-park,19673,artykul.html

Billboardy i materiały POS w przyciągających uwagę kolorach, z linią graficzną nawiązującą do projektów krawieckich to jeden z głównych elementów wrześniowej kampanii promującej Centrum Handlowe NoVa Park. Podkreśleniu bogatej oferty modowej gorzowskiego centrum służyć będzie również specjalny katalog modowy, który trafi w ręce mieszkanek Gorzowa i okolic już 21 września. Miłośniczki mody znajdą w nim wiele inspiracji oraz ciekawych pomysłów na udane jesienne i zimowe stylizacje z wykorzystaniem ubrań i dodatków dostępnych u najemców NoVa Park m.in. w salonach Bershka, Cubus, KappAhl, Mohito, Sinsay, a także w sklepach z ofertą dziecięcą – SMYK czy Re-Kids.

Elementem wyróżniającym gorzowską kampanię jest również akcja buy&get, która trwa w dniach 9-29 września. W tym czasie do zakupów na kwotę minimum 25 złotych w NoVa Park dodawane będą 14-calowe balony wypełnione helem dostępne w czterech najmodniejszych kolorach nadchodzącego sezonu – różowym, błękitnym, czerwonym oraz żółtym. Każdy Klient będzie mógł wybrać balon w swoim ulubionym kolorze, a tym samym zamanifestować, które trendy kolorystyczne na Jesień-Zima 2013/2014 są mu najbliższe.

NoVa Park to centrum rodzinne, oferujące nową jakość zakupów i spędzania czasu z najbliższymi. Te założenie widoczne jest również w naszej najnowszej, przyciągającej wzrok kampanii wizerunkowej, w której motywem przewodnim są szczęśliwa matka i dziecko. Chcemy pokazać mieszkańcom regionu, że nasze centrum oferuje bogatą ofertę modową, odpowiadającą na potrzeby i spełniającą oczekiwania całych rodzin, które kochają pięknie wyglądać” – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu centrum handlowego NoVa Park.

Grupą docelową modowej kampanii wizerunkowej są kobiety z dziećmi mieszkające w Gorzowie oraz okolicach, które lubią modnie wyglądać i robić zakupy dla całej rodziny. Kampania outdoorowa nowych kolekcji w NoVa Park potrwa do końca września.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764