logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienne kolekcje w kampanii gorzowskiego Nova Park

  PR 13.09.2013, przeczytano 1097 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z początkiem września gorzowskie Centrum Handlowe NoVa Park wystartowało z modową kampanią wizerunkową promującą najnowsze kolekcje ubrań i dodatków na sezon Jesień-Zima 2013/2014. Najnowsza kampania to nie tylko billboardy i materiały POS zamieszczone w centrum, ale także katalog modowy prezentujący najważniejsze trendy na nadchodzący sezon oraz wyjątkowa akcja buy&get, w czasie której klienci będą otrzymywać do dokonanych w NoVa Park zakupów balony wypełnione helem w najmodniejszych kolorach sezonu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienne-kolekcje-w-kampanii-gorzowskiego-nova-park,19673,artykul.html

Billboardy i materiały POS w przyciągających uwagę kolorach, z linią graficzną nawiązującą do projektów krawieckich to jeden z głównych elementów wrześniowej kampanii promującej Centrum Handlowe NoVa Park. Podkreśleniu bogatej oferty modowej gorzowskiego centrum służyć będzie również specjalny katalog modowy, który trafi w ręce mieszkanek Gorzowa i okolic już 21 września. Miłośniczki mody znajdą w nim wiele inspiracji oraz ciekawych pomysłów na udane jesienne i zimowe stylizacje z wykorzystaniem ubrań i dodatków dostępnych u najemców NoVa Park m.in. w salonach Bershka, Cubus, KappAhl, Mohito, Sinsay, a także w sklepach z ofertą dziecięcą – SMYK czy Re-Kids.

Elementem wyróżniającym gorzowską kampanię jest również akcja buy&get, która trwa w dniach 9-29 września. W tym czasie do zakupów na kwotę minimum 25 złotych w NoVa Park dodawane będą 14-calowe balony wypełnione helem dostępne w czterech najmodniejszych kolorach nadchodzącego sezonu – różowym, błękitnym, czerwonym oraz żółtym. Każdy Klient będzie mógł wybrać balon w swoim ulubionym kolorze, a tym samym zamanifestować, które trendy kolorystyczne na Jesień-Zima 2013/2014 są mu najbliższe.

NoVa Park to centrum rodzinne, oferujące nową jakość zakupów i spędzania czasu z najbliższymi. Te założenie widoczne jest również w naszej najnowszej, przyciągającej wzrok kampanii wizerunkowej, w której motywem przewodnim są szczęśliwa matka i dziecko. Chcemy pokazać mieszkańcom regionu, że nasze centrum oferuje bogatą ofertę modową, odpowiadającą na potrzeby i spełniającą oczekiwania całych rodzin, które kochają pięknie wyglądać” – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu centrum handlowego NoVa Park.

Grupą docelową modowej kampanii wizerunkowej są kobiety z dziećmi mieszkające w Gorzowie oraz okolicach, które lubią modnie wyglądać i robić zakupy dla całej rodziny. Kampania outdoorowa nowych kolekcji w NoVa Park potrwa do końca września.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cube Group rozwija dział marketplace. Na czele Michał Holka
Do zespołu Cube Group dołączył Michał Holka, który objął stanowisko Marketplace Managera i jest odpowiedzialny za rozbudowę portfolio usług agencji prowadzonych na wszystkich dostępnych platformach marketplace.
Tarczyński S.A. sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław
Firma Tarczyński S.A. – jeden  z liderów branży spożywczej w Polsce oraz marka  nr 1 w kategoriach wędlin paczkowanych mięsnych i roślinnych – została sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław. Umowę podpisano na 6 lat. W czasie jej obowiązywania oficjalną nazwą obiektu będzie Tarczyński Arena.
Nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home została założona w październiku 2021 r. i skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa Digital OOH stanowi również platformę do współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek...
Orlen wprowadza na stacje paliw innowacyjne etykiety zasilane światłem
PKN ORLEN konsekwentnie rozwija nowoczesną sieć stacji paliw, również z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań. Tym razem Koncern sięgnął po innowacyjną technologię wykorzystującą zasilanie fotowoltaiczne. W sklepie, na jednej ze stacji ORLEN w Warszawie pojawią się specjalne etykiety zasilane światłem. To pierwszy etap rozwoju technologii, która umożliwi...
MARKETING BIZNES MEETUP to oddolna inicjatywa skierowana do przedsiębiorców, praktyków marketingu i sprzedaży i sektora NGO. Na spotkaniach przedstawiane są case study firm, które wdrożyły działania marketingu opartego o dane, a także w przystępny sposób tłumaczone są najtrudniejsze meandry marketingu i sprzedaży. Prelegenci są dobierani pod kątem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764