logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienne nowości i nowa oprawa w EskaTV

  PR 01.10.2014, przeczytano 1371 razy
ilustracjastrzałka

ESKA TV wprowadza jesienną ramówkę, w której znajdą się takie nowości, jak: „Przeleć z Pirowskim całą Europę, czyli imprESKA on tour”, „Przeglądarka” i „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy”. Od 1 października zmieni się także oprawa graficzna kanału.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienne-nowosci-i-nowa-oprawa-w-eskatv,22767,artykul.html

„Przeleć z Pirowskim całą Europę, czyli imprESKA on tour” to cykl relacji z imprez w 4 różnych stolicach europejskich: Pradze, Paryżu, Amsterdamie i Londynie. W zabawie do białego rana bierze udział didżej Janek Pirowski w towarzystwie słuchaczy Radia ESKA i widzów ESKA TV, którzy wygrali konkurs organizowany przez Radio ESKA. 

Program emitowany jest od 21 września w każdą niedzielę godz. 12:00. Powtórki nadawane są w czwartki o godz. 17:00.

„Przeglądarka” to nowy magazyn muzyczno-lifestylowy, którego gospodarzem jest Krzysztof „Jankes” Jankowski. W programie zobaczyć będzie można wywiady z gwiazdami, relacje z największych wydarzeń, np. premier kinowych, koncertów, pokazów mody. Ponadto znajdą się w nim materiały ukazujące kulisy powstawania teledysków czy filmów. Istotną częścią programu będzie sekcja poświęcona modzie i urodzie, czyli najnowsze trendy, porady stylizacyjne, makijażowe oraz urodowe. Poruszana będzie także tematyka płci, relacji i związków. 

Program, będący produkcją własną stacji, emitowany będzie w soboty (premiera 4 października) o godz. 11:00. Powtórki zobaczyć będzie można w niedziele o godz. 11:00, wtorki o godz. 19:00 i czwartki o godz. 20:00.

„Wczorajsi, czyli taśmy prawdy” to nowy format rozrywkowy, dedykowany młodym ludziom, szukającym emocji i dobrej zabawy. W każdym odcinku kamera ESKA TV pojawi się na trzech imprezach przyglądając się szalonej zabawie trzech nowych bohaterów oraz ich przyjaciół i rejestrując najbardziej odlotowe momenty wieczoru. Następnego dnia prowadzący Janek Pirowski, gospodarz „imprESKI” w Radiu ESKA, wraz z uczestnikami będzie wspominać zachowania bohaterów programu podczas imprezy.

Program produkuje Golden Media Polska. Emitowany będzie od 2 listopada w każdą niedzielę o godz. 22:00. Powtórki nadawane będą od poniedziałku do czwartku o godz. 22:00.

Stacja zdecydowała się wzmocnić w tygodniu pasmo 17:00-20:00, które traktuje jako swój prime time. Będą tam emitowane pasma muzyczne  z prezenterami: w poniedziałki - „Fejslista”, we wtorki – „Miejska Lista”, w środy – „Teenage”, w czwartki – „Co się Słucha”, w piątki – Polska Lista. W większości ich gospodarzem będzie Ola Kot.

Listę „Gorąca 20”, czyli  najchętniej wybierane przez widzów piosenki i najlepsze płyty, które ostatnio królują na rynku muzycznym, poprowadzi Marcin „Puoteck” Nozdryń-Płotnicki – gospodarz „Gorącej 20” w Radiu ESKA, znany widzom ESKA TV z programu „Dance Chart”. Program, będący stałym punktem ramówki, nadawany jest od poniedziałku do piątku o godz. 15:05.

Wraz z wprowadzeniem jesiennej ramówki ESKA TV zyska nową oprawę graficzną. Motywem muzycznym towarzyszącym nowemu wizerunkowi kanału jest fragment piosenki Mroza „Poza logiką”. Oprawę ESKA TV przygotowało Studio postprodukcyjne ORKA Film, zajmujące się grafiką komputerową, animacją, efektami specjalnymi do filmów fabularnych i reklam. Orka Film zrealizowało m.in. takie projekty, jak: reklamy telewizyjne sieci Play, filmy fabularne: „Powstanie Warszawskie” , „Hardcore disco”, „Potop Redivivus”, animowany film „Ta cholerna niedziela”.

Źródło: ESKA TV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764