Grupa POLOmarket, w swojej komunikacji stawia na efektywną i wieloplatformową komunikację z konsumentami. Sieć odświeżyła formułę programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” oraz zapowiada serię filmów kulinarnych przeznaczonych dla dzieci. Na rynku ukazał się także nowy, jesienny numer kwartalnika POLOmagazyn.
Nowy, 11. numer kulinarno-lifestylowego czasopisma POLOmagazyn, jest już dostępny we wszystkich sklepach sieci POLOmarket. Na 100 stronach pisma czytelnicy znajdą nie tylko ciekawe przepisy na jesienne przysmaki, ale także interesujące artykuły poświęcone podróżom, zdrowiu i modzie. Czasopismo od pierwszego numeru cieszy się dużym zainteresowaniem klientów sieci. Dotychczasowe edycje sprzedano w łącznym nakładzie blisko 700 tys. egzemplarzy.
W najbliższym czasie na autorskim kanale YouTube „Na Szlaku Smaku” pojawią się kolejne odcinki programu kulinarnego POLOmarket, w odświeżonej formule. Nowy prowadzący, Michał Bałazy – kucharz znany m.in. z programu „Gotowi do gotowania. Start” emitowanego na TVP2, zaprezentuje m.in. ciekawe przepisy na smakowite dania przygotowane z sezonowych składników. Mocną stroną programu będą propozycje dla zabieganych: szybkie przepisy na przygotowanie smacznych i zdrowych lunchbox’ów. Na jesieni pojawi się także seria filmów kulinarnych dla najmłodszych, promujących zdrowe nawyki żywieniowe w formie przystępnej dla dzieci. Bohaterami tej serii będą znane już i lubiane POLOzaury, sympatyczne dinozaury.
Zarówno POLOmagazyn, jak i program kulinarny „Na Szlaku Smaku”, to atrakcyjny sposób na promocję marki własnej POLOmarketu i zaprezentowanie jej w kontekście ciekawych i angażujących treści.
Źródło: Grupa POLOmarket