logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienne nowości w komunikacji Polomarketu

  PR 10.09.2020, przeczytano 881 razy
ilustracjastrzałka

Grupa POLOmarket, w swojej komunikacji stawia na efektywną i wieloplatformową komunikację z konsumentami. Sieć odświeżyła formułę programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” oraz zapowiada serię filmów kulinarnych przeznaczonych dla dzieci. Na rynku ukazał się także nowy, jesienny numer kwartalnika POLOmagazyn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienne-nowosci-w-komunikacji-polomarketu,388395,artykul.html

Nowy, 11. numer kulinarno-lifestylowego czasopisma POLOmagazyn, jest już dostępny we wszystkich sklepach sieci POLOmarket. Na 100 stronach pisma czytelnicy znajdą nie tylko ciekawe przepisy na jesienne przysmaki, ale także interesujące artykuły poświęcone podróżom, zdrowiu i modzie. Czasopismo od pierwszego numeru cieszy się dużym zainteresowaniem klientów sieci. Dotychczasowe edycje sprzedano w łącznym nakładzie blisko 700 tys. egzemplarzy.

W najbliższym czasie na autorskim kanale YouTube „Na Szlaku Smaku” pojawią się kolejne odcinki programu kulinarnego POLOmarket, w odświeżonej formule. Nowy prowadzący, Michał Bałazy – kucharz znany m.in. z programu „Gotowi do gotowania. Start” emitowanego na TVP2, zaprezentuje m.in. ciekawe przepisy na smakowite dania przygotowane z sezonowych składników. Mocną stroną programu będą  propozycje dla zabieganych: szybkie przepisy na przygotowanie smacznych i zdrowych lunchbox’ów. Na jesieni pojawi się także seria filmów kulinarnych dla najmłodszych, promujących zdrowe nawyki żywieniowe w formie przystępnej dla dzieci. Bohaterami tej serii będą znane już i lubiane POLOzaury, sympatyczne dinozaury.

Zarówno POLOmagazyn, jak i program kulinarny „Na Szlaku Smaku”, to atrakcyjny sposób na promocję marki własnej POLOmarketu i zaprezentowanie jej w kontekście ciekawych i angażujących treści.

Źródło: Grupa POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ampfutbolistki hohaterkami kampanii Orlen
ORLEN przygotował outdoorową kampanię społeczną, żeby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach zawisły billboardy z wizerunkiem reprezentantek wspieranych przez ORLEN, Sponsora Głównego drużyny.
Maxi Zoo podsumowuje akcję świątecznej pomocy zwierzętom
Ponad 27 tysięcy spełnionych marzeń zwierząt i dziesiątki wspartych organizacji - tak wygląda podsumowanie siódmej edycji akcji charytatywnej Maxi Zoo. Od 14 listopada do 31 grudnia klienci sieci mieli okazję wziąć udział w świątecznej zbiórce darów, która przyniosła rekordowe rezultaty. Dzięki wspólnemu wysiłkowi pracowników i...
Tarczyński Sponsorem Głównym finału WOŚP we Wrocławiu
Już 26 stycznia marka Tarczyński ponownie zagra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, obejmując rolę sponsora głównego wrocławskiego finału. Tegoroczny finał WOŚP dedykowany jest wsparciu dziecięcej onkologii i hematologii. Zebrane środki pozwolą na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, który może odmienić życie najmłodszych pacjentów...
15 akcji buy&get w rok. Greenman Poland premiuje lojalnych klientów
Greenman Poland zwiększa udział akcji buy&get w swojej aktywności marketingowej, stawiając mocno na wsparcie najemców i premiowanie klientów, którzy wybierają na codzienne zakupy centra handlowe z jego portfolio.
Canon na RemaDays 2025: innowacje w druku i automatyzacji
Firma Canon, jako lider w innowacyjnych technologiach druku, podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów RemaDays Warsaw 2025 zaprezentuje nowoczesne rozwiązania poligraficzne, które wspierają rozwój firm w obszarze efektywnego zarządzania produkcją, personalizacji materiałów reklamowych oraz wdrażania zrównoważonych praktyk. Motywem przewodnim prezentacji będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764