logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienne nowości w komunikacji Polomarketu

  PR 10.09.2020, przeczytano 822 razy
ilustracjastrzałka

Grupa POLOmarket, w swojej komunikacji stawia na efektywną i wieloplatformową komunikację z konsumentami. Sieć odświeżyła formułę programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” oraz zapowiada serię filmów kulinarnych przeznaczonych dla dzieci. Na rynku ukazał się także nowy, jesienny numer kwartalnika POLOmagazyn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienne-nowosci-w-komunikacji-polomarketu,388395,artykul.html

Nowy, 11. numer kulinarno-lifestylowego czasopisma POLOmagazyn, jest już dostępny we wszystkich sklepach sieci POLOmarket. Na 100 stronach pisma czytelnicy znajdą nie tylko ciekawe przepisy na jesienne przysmaki, ale także interesujące artykuły poświęcone podróżom, zdrowiu i modzie. Czasopismo od pierwszego numeru cieszy się dużym zainteresowaniem klientów sieci. Dotychczasowe edycje sprzedano w łącznym nakładzie blisko 700 tys. egzemplarzy.

W najbliższym czasie na autorskim kanale YouTube „Na Szlaku Smaku” pojawią się kolejne odcinki programu kulinarnego POLOmarket, w odświeżonej formule. Nowy prowadzący, Michał Bałazy – kucharz znany m.in. z programu „Gotowi do gotowania. Start” emitowanego na TVP2, zaprezentuje m.in. ciekawe przepisy na smakowite dania przygotowane z sezonowych składników. Mocną stroną programu będą  propozycje dla zabieganych: szybkie przepisy na przygotowanie smacznych i zdrowych lunchbox’ów. Na jesieni pojawi się także seria filmów kulinarnych dla najmłodszych, promujących zdrowe nawyki żywieniowe w formie przystępnej dla dzieci. Bohaterami tej serii będą znane już i lubiane POLOzaury, sympatyczne dinozaury.

Zarówno POLOmagazyn, jak i program kulinarny „Na Szlaku Smaku”, to atrakcyjny sposób na promocję marki własnej POLOmarketu i zaprezentowanie jej w kontekście ciekawych i angażujących treści.

Źródło: Grupa POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso: otwarcie budynku z materiałów bazujących na drewnie
Wisdome Stockholm to nowa przestrzeń dla doświadczeń naukowych, usytuowana na dziedzińcu Narodowego Muzeum Nauki i Technologii w Sztokholmie. Budynek, w którym się znajduje zaprojektowano z myślą o zastosowaniu tu konstrukcji drewnianych m.in. do wykonania pomieszczeń w kształcie łuku, o powierzchni 1325 m2. Stora Enso była głównym partnerem i dostawcą...
Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764