logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesienne nowości w Radiu Pogoda

  PR 07.09.2020, przeczytano 661 razy

Wrzesień 2020 r. przywitał słuchaczy Radia Pogoda nowościami na antenie. Wśród nich znalazły się stały felieton prof. Jerzego Bralczyka „Słowo się rzekło w Radiu Pogoda” oraz audycja „Szlachetne zdrowie w Radiu Pogoda” Ewy Podolskiej. Do jesiennej ramówki stacji powróciły też program Roberta Janowskiego w wersji z udziałem słuchaczy i lubiane konkursy - tym razem w postaci zabawy "Niezłe zagranie", sprawdzającej znajomość popularnych piosenek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jesienne-nowosci-w-radiu-pogoda,388350,artykul.html

Od września br. Radio Pogoda zaprasza wszystkich do słuchania stałego felietonu prof. Jerzego Bralczyka. Bohaterem każdego odcinka cyklu będzie inne słowo związane z Radiem Pogoda lub z piosenkami, które w nim można usłyszeć. „Słowo się rzekło w Radiu Pogoda” pojawi się na antenie od poniedziałku do piątku o 10:15.

Kolejnym nowym programem w jesiennej ramówce stacji jest „Szlachetne zdrowie w Radiu Pogoda”. Codziennie o godzinie 12:15 dziennikarka Ewa Podolska obala lub potwierdza w nim popularne mity na temat zdrowia. Czy czosnek jest naturalnym antybiotykiem? Czy kawa rzeczywiście podnosi ciśnienie? I czy owoce są tak zdrowe, jak sądzimy? - to wszystko sprawdzi Ewa Podolska.

1 września 2020 r. wróci również do studia Robert Janowski, który do tej pory pracował zdalnie z powodu pandemii. W swoim programie „Najpiękniejsze Melodie Roberta Janowskiego” znów będzie mógł rozmawiać ze słuchaczami i gwiazdami.

Nowości pojawiły się także w „Pogodnym Poranku" prowadzonym przez Joannę Kruk i Zygmunta Chajzera. Od poniedziałku do piątku para będzie sprawdzać, jak wyglądają śniadania gwiazd, a słuchacze codziennie wymyślą „lepieje” na zadany temat.

Dodatkowo, we wrześniu słuchacze Radia Pogoda mogą wygrywać gadżety stacji w zabawie „Niezłe zagranie”. W konkursie prezenter rozgłośni Jakub Mędrzycki zagra na pianinie fragmenty piosenek - z początku krótkie, a potem coraz dłuższe. Zabawa potrwa przez cały dzień, a jej laureatem zostanie osoba, która jako pierwsza odgadnie tytuł zagranej piosenki.

Pojawienie się nowych propozycji dla słuchaczy w ramówce Radia Pogoda wspiera promocja na antenie stacji, jej stronie internetowej radiopogoda.pl oraz na profilu stacji na Facebooku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764