logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jest porozumienie między udziałowcami Grey Group Polska

  PR 21.09.2012, przeczytano 847 razy

Zarząd Grey Group Polska doszedł do porozumienia z Pawłem Niezgodą i Grzegorzem Sucheckim, byłymi udziałowcami Grupy. Wspólna decyzja oznacza pozytywny finał sprawy toczącej się przed sądem od początku 2011 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jest-porozumienie-miedzy-udzialowcami-grey-group-polska,16691,artykul.html

Udało nam się dojść do porozumienia, które nas w pełni satysfakcjonuje. Bardzo cieszy nas szczęśliwe zakończenie tej sprawy – mówi Gabor Toth. W efekcie Paweł Niezgoda i Grzegorz Suchecki zdecydowali się zbyć swoje udziały w GREY Group Polska na rzecz WPP, a wszelkie roszczenia obu stron zostały zaspokojone.

Powtarzając za Szekspirem „wszystko dobre, co się dobrze kończy” – dodaje Paweł Niezgoda.

GREY Group jako holding istnieje w Polsce od czerwca 2008. W jej skład wchodzą agencje reklamowe GREY Worldwide Warszawa, Testardo Gram oraz sieciowa agencja Public Relations - Cohn&Wolfe.

Źródło: Grey Group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764