logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jestem Cashback wspaniały: kampania Nikon

  PR 02.10.2014, przeczytano 1472 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon Polska rozpoczęła nową promocję konsumencką pod hasłem „JESTEM CASHBACK WSPANIAŁY”. Klienci, którzy dokonają zakupu wybranych modeli aparatów kompaktowych COOLPIX, Nikon 1, lustrzanek cyfrowych Nikon oraz obiektywów Nikkor mogą otrzymać zwrot przekraczający nawet 2100 zł w zależności od ilości urządzeń oraz konfiguracji zestawu. Promocja trwa od 1 października 2014 r. do 31 grudnia 2014 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jestem-cashback-wspanialy%3A-kampania-nikon,22791,artykul.html

Osobom, które zdecydują się nabyć jeden z promocyjnych produktów firma Nikon, w zależności od modelu, zwróci koszt zakupu od 80 zł brutto do 840 zł brutto. Kwota zwrotu może jednak zostać zwiększona nawet do 2100 zł brutto w przypadku jednoczesnego zakupu pełnoklatkowej lustrzanki (Nikon D610, D750, D810, D4S, Df) oraz profesjonalnych obiektywów Nikkor. W całym okresie promocji można uzyskać rabat za zakup maksymalnie 30 sztuk każdego z aparatów Nikon COOLPIX*, 2 sztuk każdego z aparatów Nikon 1* oraz lustrzanek i obiektywów Nikkor formatu DX*, a także maksymalnie 2 sztuk obiektywów Nikkor formatu FX . W przypadku lustrzanek pełnoklatkowych promocja obowiązuje tylko przy zakupie razem z obiektywami FX.

Lista produktów objętych promocją oraz regulamin dostępne są na stronie www.nikon.pl/promocje

W celu ułatwienia klientom wyboru odpowiedniego modelu lub zestawu, na stronie www.nikon.pl/promocje został przygotowany dodatkowo specjalny kalkulator, umożliwiający obliczenie kwoty przysługującego zwrotu w zależności od ilości zakupionych urządzeń oraz konfiguracji sprzętu.

Aby uzyskać zwrot kosztów zakupu, należy poprawnie wypełnić i podpisać kupon, znajdujący się w opakowaniach produktów objętych promocją oraz wysłać go na adres: 

Walk Promotion Sp. z o.o.

ul. Foksal 18

00-372 Warszawa

z dopiskiem „NIKON CASHBACK”

Dodatkowo, do kuponu należy dołączyć kopię paragonu lub faktury VAT dokumentującej zakup produktu, kopię wypełnionej i podstemplowanej polskiej karty gwarancyjnej oraz wycięty z pudełka fragment zawierający kod kreskowy EAN wraz ze wszystkimi numerami seryjnymi.

Uczestnik powinien przesłać zgłoszenie w terminie do dnia 14 stycznia 2015 r. (decyduje data stempla pocztowego).

Promocja prowadzona jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej od 1 października 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. i dotyczy produktów pochodzących z dystrybucji Nikon Polska. Dodatkowe informacje na temat promocji dostępne są na stronie www.nikon.pl/promocje.

Źródło: Nikon Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764