logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jestem Cashback wspaniały: kampania Nikon

  PR 02.10.2014, przeczytano 1246 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon Polska rozpoczęła nową promocję konsumencką pod hasłem „JESTEM CASHBACK WSPANIAŁY”. Klienci, którzy dokonają zakupu wybranych modeli aparatów kompaktowych COOLPIX, Nikon 1, lustrzanek cyfrowych Nikon oraz obiektywów Nikkor mogą otrzymać zwrot przekraczający nawet 2100 zł w zależności od ilości urządzeń oraz konfiguracji zestawu. Promocja trwa od 1 października 2014 r. do 31 grudnia 2014 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jestem-cashback-wspanialy%3A-kampania-nikon,22791,artykul.html

Osobom, które zdecydują się nabyć jeden z promocyjnych produktów firma Nikon, w zależności od modelu, zwróci koszt zakupu od 80 zł brutto do 840 zł brutto. Kwota zwrotu może jednak zostać zwiększona nawet do 2100 zł brutto w przypadku jednoczesnego zakupu pełnoklatkowej lustrzanki (Nikon D610, D750, D810, D4S, Df) oraz profesjonalnych obiektywów Nikkor. W całym okresie promocji można uzyskać rabat za zakup maksymalnie 30 sztuk każdego z aparatów Nikon COOLPIX*, 2 sztuk każdego z aparatów Nikon 1* oraz lustrzanek i obiektywów Nikkor formatu DX*, a także maksymalnie 2 sztuk obiektywów Nikkor formatu FX . W przypadku lustrzanek pełnoklatkowych promocja obowiązuje tylko przy zakupie razem z obiektywami FX.

Lista produktów objętych promocją oraz regulamin dostępne są na stronie www.nikon.pl/promocje

W celu ułatwienia klientom wyboru odpowiedniego modelu lub zestawu, na stronie www.nikon.pl/promocje został przygotowany dodatkowo specjalny kalkulator, umożliwiający obliczenie kwoty przysługującego zwrotu w zależności od ilości zakupionych urządzeń oraz konfiguracji sprzętu.

Aby uzyskać zwrot kosztów zakupu, należy poprawnie wypełnić i podpisać kupon, znajdujący się w opakowaniach produktów objętych promocją oraz wysłać go na adres: 

Walk Promotion Sp. z o.o.

ul. Foksal 18

00-372 Warszawa

z dopiskiem „NIKON CASHBACK”

Dodatkowo, do kuponu należy dołączyć kopię paragonu lub faktury VAT dokumentującej zakup produktu, kopię wypełnionej i podstemplowanej polskiej karty gwarancyjnej oraz wycięty z pudełka fragment zawierający kod kreskowy EAN wraz ze wszystkimi numerami seryjnymi.

Uczestnik powinien przesłać zgłoszenie w terminie do dnia 14 stycznia 2015 r. (decyduje data stempla pocztowego).

Promocja prowadzona jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej od 1 października 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. i dotyczy produktów pochodzących z dystrybucji Nikon Polska. Dodatkowe informacje na temat promocji dostępne są na stronie www.nikon.pl/promocje.

Źródło: Nikon Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764