logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jestem Cashback wspaniały: kampania Nikon

  PR 02.10.2014, przeczytano 1473 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon Polska rozpoczęła nową promocję konsumencką pod hasłem „JESTEM CASHBACK WSPANIAŁY”. Klienci, którzy dokonają zakupu wybranych modeli aparatów kompaktowych COOLPIX, Nikon 1, lustrzanek cyfrowych Nikon oraz obiektywów Nikkor mogą otrzymać zwrot przekraczający nawet 2100 zł w zależności od ilości urządzeń oraz konfiguracji zestawu. Promocja trwa od 1 października 2014 r. do 31 grudnia 2014 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jestem-cashback-wspanialy%3A-kampania-nikon,22791,artykul.html

Osobom, które zdecydują się nabyć jeden z promocyjnych produktów firma Nikon, w zależności od modelu, zwróci koszt zakupu od 80 zł brutto do 840 zł brutto. Kwota zwrotu może jednak zostać zwiększona nawet do 2100 zł brutto w przypadku jednoczesnego zakupu pełnoklatkowej lustrzanki (Nikon D610, D750, D810, D4S, Df) oraz profesjonalnych obiektywów Nikkor. W całym okresie promocji można uzyskać rabat za zakup maksymalnie 30 sztuk każdego z aparatów Nikon COOLPIX*, 2 sztuk każdego z aparatów Nikon 1* oraz lustrzanek i obiektywów Nikkor formatu DX*, a także maksymalnie 2 sztuk obiektywów Nikkor formatu FX . W przypadku lustrzanek pełnoklatkowych promocja obowiązuje tylko przy zakupie razem z obiektywami FX.

Lista produktów objętych promocją oraz regulamin dostępne są na stronie www.nikon.pl/promocje

W celu ułatwienia klientom wyboru odpowiedniego modelu lub zestawu, na stronie www.nikon.pl/promocje został przygotowany dodatkowo specjalny kalkulator, umożliwiający obliczenie kwoty przysługującego zwrotu w zależności od ilości zakupionych urządzeń oraz konfiguracji sprzętu.

Aby uzyskać zwrot kosztów zakupu, należy poprawnie wypełnić i podpisać kupon, znajdujący się w opakowaniach produktów objętych promocją oraz wysłać go na adres: 

Walk Promotion Sp. z o.o.

ul. Foksal 18

00-372 Warszawa

z dopiskiem „NIKON CASHBACK”

Dodatkowo, do kuponu należy dołączyć kopię paragonu lub faktury VAT dokumentującej zakup produktu, kopię wypełnionej i podstemplowanej polskiej karty gwarancyjnej oraz wycięty z pudełka fragment zawierający kod kreskowy EAN wraz ze wszystkimi numerami seryjnymi.

Uczestnik powinien przesłać zgłoszenie w terminie do dnia 14 stycznia 2015 r. (decyduje data stempla pocztowego).

Promocja prowadzona jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej od 1 października 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. i dotyczy produktów pochodzących z dystrybucji Nikon Polska. Dodatkowe informacje na temat promocji dostępne są na stronie www.nikon.pl/promocje.

Źródło: Nikon Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764