19 lutego 2024 roku rusza kampania reklamowa promująca Ogrody Ulricha należące do Wola Parku. Kampania prowadzona pod hasłem „Jestem na miejscu”, będzie realizowana online, jak i w formie nośników wielkoformatowych.
Kreacja kampanii nawiązuje do momentu wyboru miejsca spotkania. Jest skierowana jest do ludzi młodych, korzystających z komunikatorów. Serduszko znane z konwersacji online oznaczające zgodę, „super”, „dziękuję” pojawia się we wszystkich odsłonach key visuali.
Działania prowadzone pod hasłem „Jestem na miejscu” podkreślają lokalny charakter Ogrodów Ulricha, które od początku istnienia zapewniają mieszkańcom Warszawy nie tylko szeroką ofertę gastronomiczną, ale także wiele atrakcji dających pretekst do spotkań. To m.in.: regularnie odbywające się wydarzenia, takie jak koncerty, Speed Dating, PubQuiz, czy spotkania z Klubem Komediowym.
„Jako Ogrody Ulricha chcemy być blisko naszej lokalnej społeczności, zapewniając jej miejsce do interakcji, do mniejszych i większych spotkań. Kampania ma wzmocnić rozpoznawalność Ogrodów Ulricha, właśnie wśród naszych sąsiadów z Woli i Bemowa. Wiele realizowanych tu działań to inicjatywy dla lokalnych mieszkańców, co pokazuje m.in. współpraca z Uniwersytetem Trzeciego Wieku Woli i Bemowa. W kampanii chcemy podkreślić wyjątkowy charakter Ogrodów jako miejsca spotkań dla społeczności z pobliskich dzielnic czy osiedli”. – mówi Emilia Szkudlarek, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.
Kampania będzie trwała 3 miesiące i będzie realizowana w internecie poprzez media społecznościowe, kanał YouTube, jak i za pomocą Google Ads. Zostanie ona wsparta nośnikami wielkoformatowymi – bilbordami jak i nośnikami o niestandardowych wymiarach zlokalizowanych w dzielnicach Wola i Bemowo.
Źródło: Ingka Centres