logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jestem na miejscu - Wola Park z kampanią promującą Ogrody Ulricha

  PR 20.02.2024, przeczytano 323 razy
ilustracjastrzałka

19 lutego 2024 roku rusza kampania reklamowa promująca Ogrody Ulricha należące do Wola Parku. Kampania prowadzona pod hasłem „Jestem na miejscu”, będzie realizowana online, jak i w formie nośników wielkoformatowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jestem-na-miejscu---wola-park-z-kampania-promujaca-ogrody-ulricha,403168,artykul.html

Kreacja kampanii nawiązuje do momentu wyboru miejsca spotkania. Jest skierowana jest do ludzi młodych, korzystających z komunikatorów. Serduszko znane z konwersacji online oznaczające zgodę, „super”, „dziękuję” pojawia się we wszystkich odsłonach key visuali.

Działania prowadzone pod hasłem „Jestem na miejscu” podkreślają lokalny charakter Ogrodów Ulricha, które od początku istnienia zapewniają mieszkańcom Warszawy nie tylko szeroką ofertę gastronomiczną, ale także wiele atrakcji dających pretekst do spotkań. To m.in.: regularnie odbywające się wydarzenia, takie jak koncerty, Speed Dating, PubQuiz, czy spotkania z Klubem Komediowym.

„Jako Ogrody Ulricha chcemy być blisko naszej lokalnej społeczności, zapewniając jej miejsce do interakcji, do mniejszych i większych spotkań. Kampania ma wzmocnić rozpoznawalność Ogrodów Ulricha, właśnie wśród naszych sąsiadów z Woli i Bemowa. Wiele realizowanych tu działań to inicjatywy dla lokalnych mieszkańców, co pokazuje m.in. współpraca z Uniwersytetem Trzeciego Wieku Woli i Bemowa. W kampanii chcemy podkreślić wyjątkowy charakter Ogrodów jako miejsca spotkań dla społeczności z pobliskich dzielnic czy osiedli”. – mówi Emilia Szkudlarek, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

Kampania będzie trwała 3 miesiące i będzie realizowana w internecie poprzez media społecznościowe, kanał YouTube, jak i za pomocą Google Ads. Zostanie ona wsparta nośnikami wielkoformatowymi – bilbordami jak i nośnikami o niestandardowych wymiarach zlokalizowanych w dzielnicach Wola i Bemowo.

Źródło: Ingka Centres

www.ingkacentres.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764