logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jestem na miejscu - Wola Park z kampanią promującą Ogrody Ulricha

  PR 20.02.2024, przeczytano 526 razy
ilustracjastrzałka

19 lutego 2024 roku rusza kampania reklamowa promująca Ogrody Ulricha należące do Wola Parku. Kampania prowadzona pod hasłem „Jestem na miejscu”, będzie realizowana online, jak i w formie nośników wielkoformatowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jestem-na-miejscu---wola-park-z-kampania-promujaca-ogrody-ulricha,403168,artykul.html

Kreacja kampanii nawiązuje do momentu wyboru miejsca spotkania. Jest skierowana jest do ludzi młodych, korzystających z komunikatorów. Serduszko znane z konwersacji online oznaczające zgodę, „super”, „dziękuję” pojawia się we wszystkich odsłonach key visuali.

Działania prowadzone pod hasłem „Jestem na miejscu” podkreślają lokalny charakter Ogrodów Ulricha, które od początku istnienia zapewniają mieszkańcom Warszawy nie tylko szeroką ofertę gastronomiczną, ale także wiele atrakcji dających pretekst do spotkań. To m.in.: regularnie odbywające się wydarzenia, takie jak koncerty, Speed Dating, PubQuiz, czy spotkania z Klubem Komediowym.

„Jako Ogrody Ulricha chcemy być blisko naszej lokalnej społeczności, zapewniając jej miejsce do interakcji, do mniejszych i większych spotkań. Kampania ma wzmocnić rozpoznawalność Ogrodów Ulricha, właśnie wśród naszych sąsiadów z Woli i Bemowa. Wiele realizowanych tu działań to inicjatywy dla lokalnych mieszkańców, co pokazuje m.in. współpraca z Uniwersytetem Trzeciego Wieku Woli i Bemowa. W kampanii chcemy podkreślić wyjątkowy charakter Ogrodów jako miejsca spotkań dla społeczności z pobliskich dzielnic czy osiedli”. – mówi Emilia Szkudlarek, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

Kampania będzie trwała 3 miesiące i będzie realizowana w internecie poprzez media społecznościowe, kanał YouTube, jak i za pomocą Google Ads. Zostanie ona wsparta nośnikami wielkoformatowymi – bilbordami jak i nośnikami o niestandardowych wymiarach zlokalizowanych w dzielnicach Wola i Bemowo.

Źródło: Ingka Centres

www.ingkacentres.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764