logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jestem z powrotem: Nowa promocja Nikon cashback

  PR 26.05.2014, przeczytano 1023 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon Polska rozpoczęła nową promocję konsumencką JESTEM Z POWROTEM. Klienci, którzy dokonają zakupu jednego z wybranych modeli aparatów kompaktowych COOLPIX, Nikon 1 oraz lustrzanek cyfrowych Nikon dedykowanych dla fotoamatorów otrzymają zwrot nawet do 400 zł brutto. Promocja trwa od 24 maja do 31 sierpnia 2014 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jestem-z-powrotem%3A-nowa-promocja-nikon-cashback,21731,artykul.html

Promocją JESTEM Z POWROTEM objęte są aparaty kompaktowe: Nikon COOLPIX A, COOLPIX S810c, COOLPIX P340, COOLPIX P600, COOLPIX P530, COOLPIX S9700, COOLPIX AW120, COOLPIX L830, COOLPIX L330, COOLPIX S9600; lustrzanki cyfrowe: Nikon D3300, Nikon D5300, Nikon D7100 oraz wszystkie aparaty z serii Nikon 1. Osobom, które zdecydują się nabyć jeden z promocyjnych aparatów firma Nikon, w zależności od modelu, zwróci koszt zakupu od 80 zł brutto do 400 zł brutto. Regulamin promocji dostępny jest na stronie www.nikon.pl/promocje.

W celu uzyskania zwrotu, należy poprawnie wypełnić kupon, który znajduje się w opakowaniach produktów objętych promocją oraz wysłać go na adres Walk Promotion Sp. z o.o., ul. Foksal 18, 00-372 Warszawa, z dopiskiem „NIKON CASHBACK”. Dodatkowo, do kuponu należy dołączyć kopię paragonu lub faktury VAT dokumentującej zakup aparatu, kopię wypełnionej i podstemplowanej karty gwarancyjnej oraz wycięty z pudełka fragment zawierający kod kreskowy EAN wraz ze wszystkimi numerami seryjnymi.

Promocja prowadzona jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej od 24 maja
do 31 sierpnia 2014 r. Dodatkowe informacje na temat promocji dostępne są na stronie www.nikon.pl/promocje.

Akcję promocyjną wspiera kampania reklamowa online.

Za organizację promocji odpowiada agencja WALK Promotion. Kreacje przygotowała agencja WALK Creative. Planowanie oraz zakup mediów powierzono domowi mediowemu Maxus.

Źródło: Nikon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764