logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesteś lepszy niż ta praca: etap kampanii Codemedia dla Monster Polska

  PR 18.05.2015, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

W niedzielę, 17 maja wystartował kolejny etap kampanii „Jesteś lepszy niż ta pracaMonster Polska, którą przygotował Codemedia – niezależny dom mediowy. Kampania obejmuje swym zasięgiem lokalne rozgłośnie radiowe oraz Internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jestes-lepszy-niz-ta-praca%3A-etap-kampanii-codemedia-dla-monster-polska,24878,artykul.html

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku monsterpolska.pl, jako portalu pracy i kariery dla kandydatów, którzy szukają pracodawcy oraz zachęcenie ich do podjęcia próby znalezienia lepszej posady.

Nasza kampania ma na celu zmotywowanie kandydatów, zarówno tych aktywnie poszukujących pracy, jak i tych pracujących do rozpoczęcia poszukiwania lepszego i ciekawszego miejsca realizacji zawodowych aspiracji. Aktualne działania w radiu i Internecie są kontynuacją zimowej odsłony kampanii medialnej przygotowanej przez dom mediowy Codemedia.” – podkreśla Małgorzata Majewska, Marketing Manager Monster Polska.

Działania komunikacyjne skierowane są do osób aktywnych zawodowo mieszkających w dużych miastach.

Obecna kampania radiowa obejmuje swoim zasięgiem Warszawę i Wrocław. W kolejnych miesiącach planowane są kolejne miasta. Stacje radiowe to Eska, RMF Maxxx, Eska Rock i Radio Rock.

Kampania radiowa bazuje na 15” spotach i jest kontynuują styczniowej kampanii telewizyjnej. Zostanie ona wsparta kampanią w YouTubie, a w celu zbudowania interakcji z użytkownikiem użyjemy bannerów towarzyszących oraz nowych kart pojawiających się na spocie po prawej stronie. Karty YouTube maja zastąpić wkrótce mało estetyczne adnotacje. 4 różne spoty będą wykorzystane w TrueView InStream w serwisie YouTube oraz kampanii Google LightBox.” – tłumaczy Bartosz Ziętek Group Account Director w Codemedia.

Kampania Lightbox również będzie nastawiona i rozliczana za interakcję z użytkownikiem. Każdy spot będzie kierowany na serwisy dopasowane do danej grupy zawodowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764