logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesteś w centrum uwagi - pierwsza globalna kampania Avivy

   05.10.2010, przeczytano 4645 razy
ilustracjastrzałka

Autentyczni klienci i pracownicy są bohaterami pierwszej globalnej kampanii grupy Aviva, rozpoczynającej się dzisiaj w Warszawie, Londynie, Paryżu i Singapurze. Firma zachęca do pokazania twarzy na znanych budynkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jestes-w-centrum-uwagi---pierwsza-globalna-kampania-avivy,11389,artykul.html

W Polsce kampania obejmuje siatki wielkoformatowe na trzech budynkach w Warszawie, projekcję zdjęć na PKiN, działania internetowe oraz 22 nośniki cyfrowego outdooru w największych miastach Polski. Kampanii towarzyszą reklamy w głównych dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich oraz w internecie. 

Globalnie za strategię i kreację kampanii jest odpowiedzialna agencja AMV BBDO a za globalny zakup mediów dom mediowy ZenithOptimedia. W zakresie lokalnych działań PR dot. kampanii globalnej doradza i pomaga Avivie w Polsce Agencja BC MFD Media Communications, która rozpoczyna w ten sposób współpracę z grupą Aviva.

Bohaterami kampanii są klienci, pracownicy i współpracownicy Avivy
z wielu krajów. W panoramie Warszawy, Londynu, Paryża i Singapuru zostały mocno wyeksponowane ich fotografie. W listopadzie pojawią się również w New Delhi i Bombaju. Firma podkreślać chce w ten sposób, że indywidualnie traktuje i docenia każdego klienta i pracownika.

Polskimi twarzami kampanii są: Grzegorz Janusz - klient Avivy, Monika Onikijuk - doradca ubezpieczeniowy oraz pracownicy firmy: Katarzyna Filipiak z centrum telefonicznego i Robert Rogala, menedżer w departamencie sprzedaży. 

Wielkoformatowe zdjęcia bohaterów kampanii pojawiły się na trzech budynkach w centrum Warszawy: Hotelu Intercontinental przy ul. Emilii Plater oraz Millennium Plaza i budynku WSiP przy Alejach Jerozolimskich. 

Wśród charakterystycznych budynków, na których zawisną portrety są również National Theatre w Londynie oraz budynek Opery Garniera i CNIT La Défense w Paryżu.

Każdy, kto chce, aby jego fotografia została wyświetlona na specjalnym ekranie na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, może przekazać swoje zdjęcie poprzez stronę www.centrumuwagi.pl lub społeczność Avivy na Facebooku www.facebook.com/Aviva. Fotografie z Polski i innych krajów będą wyświetlane na Pałacu Kultury w dniach 22-28 października. Zdjęcia pojawią się też na eksponowanych budynkach w Londynie, Paryżu i Singapurze. 

Źródło: Aviva/BC MFD Media Communications

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764