logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jesteś w centrum uwagi - pierwsza globalna kampania Avivy

   05.10.2010, przeczytano 4470 razy
ilustracjastrzałka

Autentyczni klienci i pracownicy są bohaterami pierwszej globalnej kampanii grupy Aviva, rozpoczynającej się dzisiaj w Warszawie, Londynie, Paryżu i Singapurze. Firma zachęca do pokazania twarzy na znanych budynkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jestes-w-centrum-uwagi---pierwsza-globalna-kampania-avivy,11389,artykul.html

W Polsce kampania obejmuje siatki wielkoformatowe na trzech budynkach w Warszawie, projekcję zdjęć na PKiN, działania internetowe oraz 22 nośniki cyfrowego outdooru w największych miastach Polski. Kampanii towarzyszą reklamy w głównych dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich oraz w internecie. 

Globalnie za strategię i kreację kampanii jest odpowiedzialna agencja AMV BBDO a za globalny zakup mediów dom mediowy ZenithOptimedia. W zakresie lokalnych działań PR dot. kampanii globalnej doradza i pomaga Avivie w Polsce Agencja BC MFD Media Communications, która rozpoczyna w ten sposób współpracę z grupą Aviva.

Bohaterami kampanii są klienci, pracownicy i współpracownicy Avivy
z wielu krajów. W panoramie Warszawy, Londynu, Paryża i Singapuru zostały mocno wyeksponowane ich fotografie. W listopadzie pojawią się również w New Delhi i Bombaju. Firma podkreślać chce w ten sposób, że indywidualnie traktuje i docenia każdego klienta i pracownika.

Polskimi twarzami kampanii są: Grzegorz Janusz - klient Avivy, Monika Onikijuk - doradca ubezpieczeniowy oraz pracownicy firmy: Katarzyna Filipiak z centrum telefonicznego i Robert Rogala, menedżer w departamencie sprzedaży. 

Wielkoformatowe zdjęcia bohaterów kampanii pojawiły się na trzech budynkach w centrum Warszawy: Hotelu Intercontinental przy ul. Emilii Plater oraz Millennium Plaza i budynku WSiP przy Alejach Jerozolimskich. 

Wśród charakterystycznych budynków, na których zawisną portrety są również National Theatre w Londynie oraz budynek Opery Garniera i CNIT La Défense w Paryżu.

Każdy, kto chce, aby jego fotografia została wyświetlona na specjalnym ekranie na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, może przekazać swoje zdjęcie poprzez stronę www.centrumuwagi.pl lub społeczność Avivy na Facebooku www.facebook.com/Aviva. Fotografie z Polski i innych krajów będą wyświetlane na Pałacu Kultury w dniach 22-28 października. Zdjęcia pojawią się też na eksponowanych budynkach w Londynie, Paryżu i Singapurze. 

Źródło: Aviva/BC MFD Media Communications

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764