Autentyczni klienci i pracownicy są bohaterami pierwszej globalnej kampanii grupy Aviva, rozpoczynającej się dzisiaj w Warszawie, Londynie, Paryżu i Singapurze. Firma zachęca do pokazania twarzy na znanych budynkach.
W Polsce kampania obejmuje siatki wielkoformatowe na trzech budynkach w Warszawie, projekcję zdjęć na PKiN, działania internetowe oraz 22 nośniki cyfrowego outdooru w największych miastach Polski. Kampanii towarzyszą reklamy w głównych dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich oraz w internecie.
Globalnie za strategię i kreację kampanii jest odpowiedzialna agencja AMV BBDO a za globalny zakup mediów dom mediowy ZenithOptimedia. W zakresie lokalnych działań PR dot. kampanii globalnej doradza i pomaga Avivie w Polsce Agencja BC MFD Media Communications, która rozpoczyna w ten sposób współpracę z grupą Aviva.
Bohaterami kampanii są klienci, pracownicy i współpracownicy Avivy
z wielu krajów. W panoramie Warszawy, Londynu, Paryża i Singapuru zostały mocno wyeksponowane ich fotografie. W listopadzie pojawią się również w New Delhi i Bombaju. Firma podkreślać chce w ten sposób, że indywidualnie traktuje i docenia każdego klienta i pracownika.
Polskimi twarzami kampanii są: Grzegorz Janusz - klient Avivy, Monika Onikijuk - doradca ubezpieczeniowy oraz pracownicy firmy: Katarzyna Filipiak z centrum telefonicznego i Robert Rogala, menedżer w departamencie sprzedaży.
Wielkoformatowe zdjęcia bohaterów kampanii pojawiły się na trzech budynkach w centrum Warszawy: Hotelu Intercontinental przy ul. Emilii Plater oraz Millennium Plaza i budynku WSiP przy Alejach Jerozolimskich.
Wśród charakterystycznych budynków, na których zawisną portrety są również National Theatre w Londynie oraz budynek Opery Garniera i CNIT La Défense w Paryżu.
Każdy, kto chce, aby jego fotografia została wyświetlona na specjalnym ekranie na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, może przekazać swoje zdjęcie poprzez stronę www.centrumuwagi.pl lub społeczność Avivy na Facebooku www.facebook.com/Aviva. Fotografie z Polski i innych krajów będą wyświetlane na Pałacu Kultury w dniach 22-28 października. Zdjęcia pojawią się też na eksponowanych budynkach w Londynie, Paryżu i Singapurze.
Źródło: Aviva/BC MFD Media Communications