logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski

  PR 01.04.2020, przeczytano 286 razy
ilustracjastrzałka

„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma Progressivo, a nabrała ona tempa po tym, jak pochwalił ją m.in. Filip Chajzer z TVN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jestesmyodpowiedzialni-na-drzwiach-calej-polski,386371,artykul.html

Progressivo postanowiło wesprzeć w ten sposób osoby o słabszej odporności – czyli m.in. cukrzyków, chorych na serce, nadciśnienie czy POChP, seniorów, ludzi na przymusowej kwarantannie oraz pracowników służby zdrowia. Z powodu epidemii ich kontakt z innymi osobami np. kurierami dowożącymi zakupy, pracownikami poczty etc. jest realnym zagrożeniem dla zdrowia i życia dla obu stron.

– Ograniczenie kontaktów pomaga w zatrzymaniu epidemii, a jednocześnie trzeba normalnie żyć, więc żeby to ułatwić zdecydowaliśmy się zaproponować takie proste rozwiązanie – mówi Mateusz Lipski, szef Agencji Kreatywnej Progressivo. – Wiemy, że nie wszyscy mają drukarkę, dlatego apelujemy do rodzin seniorów, młodszych sąsiadów: wydrukujcie te ulotki i przekażcie tym, którzy mogą ich potrzebować.

Progressivo przygotowało kilka gotowych szablonów ulotek – komunikatów do wywieszenia na drzwiach. Są duże, utrzymane w mocnych, czerwonych barwach – nie da się ich nie zauważyć. To apel do kurierów lub sąsiadów, którego przesłanie jest bardzo proste: z ważnych przyczyn boimy się o swoje i twoje zdrowie. Zadzwoń, a jeśli jesteś kurierem zakupy zostaw pod drzwiami. Dla pracowników służby zdrowia przygotowano apel o nie zastawianie auta, które może być w każdej chwili potrzebne do dojazdu do pracy.

– Dzięki rozgłosowi, jaki akcja zyskała w sieci napływają do nas sugestie na temat innych potrzebnych treści – podkreśla Lipski. – Jesteśmy otwarci na pomysły i chętnie je zaprojektujemy.

Ulotki po prostu wystarczy wydrukować, pobierając je (oczywiście bezpłatnie) TUTAJ.

Źródło: Agencja Kreatywna Progressivo

www.progressivo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764