logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jeszcze „Więcej” w Kauflandzie – sieć rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej

  PR 29.10.2020, przeczytano 788 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie wystartowała kolejna odsłona kampanii Kaufland „Więcej”, w której sieć zapowiada ofertową ofensywę – jeszcze więcej inspiracji, promocji i jeszcze większy wybór produktów. Elementem kampanii jest specjalny, utrzymany w rapowej konwencji spot reklamowy, który został nagrany w sklepie Kaufland w Piasecznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jeszcze-_wiecej_-w-kauflandzie-%E2%80%93-siec-rusza-z-kolejna-odslona-kampanii-reklamowej,388990,artykul.html

Nowa kampania sieci Kaufland wystartowała przed dwoma tygodniami i skupia się na trzech korzyściach dla klientów: świeżości i wyborze produktów oraz oszczędnościach. O tym ostatnim można przekonać się, m.in. korzystając z karty PAYBACK i akcji promocyjnej „Jeszcze więcej punktów PAYBACK w Kaufland”. Teraz kampania „Więcej” wkracza w kolejną fazę.

Na stronie internetowej oraz w kanałach social media można znaleźć specjalny spot utrzymany w rapowej konwencji. Bohaterem zrealizowanego z przymrużeniem oka klipu jest głodny kolejnych zakupów, promocji i inspiracji raper, który wszystko, czego potrzebuje, odnajduje w jednym ze sklepów Kaufland. Efektownej realizacji towarzyszy wpadająca w ucho muzyka, z której dowiadujemy się o tym, że na klientów Kaufland czeka jeszcze „więcej” produktów świeżych, bio i regionalnych, jak również atrakcyjnych promocji. Klip promocyjny został zrealizowany w rzeczywistej przestrzeni – scenerią dla spotu były wnętrza sklepu Kaufland w Piasecznie. Spot można obejrzeć m.in. na fanpage’u Kaufland.

- W Kauflandzie oferujemy klientom wartość dodaną, ponieważ każdego dnia wymagamy od siebie „Więcej”. Stawiając sobie wysoką poprzeczkę, jesteśmy w stanie zapewnić konsumentom wszystko, czego potrzebują – duży wybór produktów, wysoką jakość, korzystną cenę, profesjonalna obsługę, a co za tym idzie – pozytywne doświadczenie zakupowe – mówi Maja Szewczyk – dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej.

Za koncepcję i realizację kampanii „Więcej” odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Źródło: Kaufland Polska

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764