logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jeszcze „Więcej” w Kauflandzie – sieć rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej

  PR 29.10.2020, przeczytano 791 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie wystartowała kolejna odsłona kampanii Kaufland „Więcej”, w której sieć zapowiada ofertową ofensywę – jeszcze więcej inspiracji, promocji i jeszcze większy wybór produktów. Elementem kampanii jest specjalny, utrzymany w rapowej konwencji spot reklamowy, który został nagrany w sklepie Kaufland w Piasecznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jeszcze-_wiecej_-w-kauflandzie-%E2%80%93-siec-rusza-z-kolejna-odslona-kampanii-reklamowej,388990,artykul.html

Nowa kampania sieci Kaufland wystartowała przed dwoma tygodniami i skupia się na trzech korzyściach dla klientów: świeżości i wyborze produktów oraz oszczędnościach. O tym ostatnim można przekonać się, m.in. korzystając z karty PAYBACK i akcji promocyjnej „Jeszcze więcej punktów PAYBACK w Kaufland”. Teraz kampania „Więcej” wkracza w kolejną fazę.

Na stronie internetowej oraz w kanałach social media można znaleźć specjalny spot utrzymany w rapowej konwencji. Bohaterem zrealizowanego z przymrużeniem oka klipu jest głodny kolejnych zakupów, promocji i inspiracji raper, który wszystko, czego potrzebuje, odnajduje w jednym ze sklepów Kaufland. Efektownej realizacji towarzyszy wpadająca w ucho muzyka, z której dowiadujemy się o tym, że na klientów Kaufland czeka jeszcze „więcej” produktów świeżych, bio i regionalnych, jak również atrakcyjnych promocji. Klip promocyjny został zrealizowany w rzeczywistej przestrzeni – scenerią dla spotu były wnętrza sklepu Kaufland w Piasecznie. Spot można obejrzeć m.in. na fanpage’u Kaufland.

- W Kauflandzie oferujemy klientom wartość dodaną, ponieważ każdego dnia wymagamy od siebie „Więcej”. Stawiając sobie wysoką poprzeczkę, jesteśmy w stanie zapewnić konsumentom wszystko, czego potrzebują – duży wybór produktów, wysoką jakość, korzystną cenę, profesjonalna obsługę, a co za tym idzie – pozytywne doświadczenie zakupowe – mówi Maja Szewczyk – dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej.

Za koncepcję i realizację kampanii „Więcej” odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Źródło: Kaufland Polska

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764