logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jeszcze tańszy Pentax

   05.06.2005, przeczytano 958 razy

Pentax zaprezentował nową lustrzankę cyfrową – model *ist DL. Aparat jest nieznacznie zmodyfikowaną wersją obecnego już na rynku Pentaksa *ist DS, będzie jednak od niego wyraźnie tańszy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jeszcze-tanszy-pentax,2803,artykul.html

Pentax *ist DL to 6-megapikselowa lustrzanka obsługująca karty SD. Aparat obsługuje dwie przestrzenie barw (sRGB i Adobe RGB), oferuje też możliwość zapisu zdjęć w formacie RAW. W odróżnieniu od modelu *ist DS., zamiast 11-punktowego czujnika AF zastosowano w nim sensor 3-punktowy. Aparat posiada też mniejszy bufor, przez co liczba zdjęć seryjnych zapisywanych w formacie RAW spadła do 3, a w JPEG – do 5. Jako swojego rodzaju rekompensatę użytkownicy dostają za to większy, bo aż 2,5-calowy (a nie 2-calowy) wyświetlacz. Nowy aparat jest skierowany głównie do osób, którym brak doświadczenia w obsłudze cyfrowych lustrzanek, toteż producent zadbał o możliwość pracy w trybie automatycznym. Urządzenie jest zasilane przez 4 standardowe baterie „paluszki”.

Aparat ma wymiary 125 x 93 x 66 mm, z bateriami (ale bez obiektywu) waży 605 g. Pentax *ist DL będzie sprzedawany w wersjach z czarną lub srebrną obudową. Cena aparatu z obiektywem 18-55mm wyniesie w Stanach Zjednoczonych około 800 USD (Pentax *ist DS z tym samym obiektywem jest obecnie o 100 USD droższy).

Źródło: DPReview

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764